billes-mamma

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Ulle - 16 mars 2009 20:20

Nu har jag varit och , åh så skönt det var :) men tror ni att jag orkade ut och gå sen då ??  Nähä alldeles för loj :(

Men jag fick ju ligga och halvsova det var det värt :)

Nu har jag packat väskan , det är snart dax att gå på jobbet :( det är ju mindre kul... Men men sånt är ju livet :O

Tony har målat taket i hallen IGEN :D har grejar på han ;)


Hoppas på en lugn natt ;)

Tjingeling!!!

Av Ulle - 16 mars 2009 15:32

Ja då var det em igen då. Dagen varit lugn , en sväng på Ica men Bille var hos morfar. Ville inte följa med :)

Febern på henne går uppåt :( Tony skulle vara hemma med henne imorgon så är jag nog hemma på Onsdag.

Har även lyckats med att skaffa sig ett blåöga :( har ramlat in i hörnet på en av Crilles hyllor :( Aj aj

Ingen utevistelse idag det var ju regn å sen har hon ju feber så hon fick hålla sig inne ;) inte populärt kan jag lova. För även om den lilla damen har feber så är det sällan det märks på henne ;)


Dagens middag blir pytt i panna.

Inatt ska man jobba så jag tror jag går till mor och far för en stund i solariet sen efter maten. :)

Kanske jag hinner med en promenad före ;) vi får se.


Tjingeling

Av Ulle - 16 mars 2009 09:19

Jag idag vaknade lillgumman redan innan Tony hann fara på jobbet :( usch! jag ville inte kliva upp.

Tog med mig täcket till soffan och softat fram till kl 8.20 skönt då kom min kära pappa och ville ha lite kaffe :)

Det skulle ju vara kul om solen kunde titta fram det hade varit underbart man blir ju mycket piggare då :)


Hon har en hemsk hosta lilla grynet och snorig :( lite feber har hon också.

Ska höra med Tony om han kanske stannar hemma med henne imorgon eller om jag ska vara hemma inatt? Vi får väl se hur det blir.

Måste ta en tur till Ica för inhandling :( det är ju trist det.


Ha de´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards