billes-mamma

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Ulle - 27 mars 2009 19:54

Idag hade jag ställt klockan på 12 och jag vaknade faktiskt då :) Men jag stängde även av alla telefoner imorse så jag vart inte väckt 6 ggr.

Halv ett for jag in till staden och betalade en stor del av resan :)

skönt nu är det klart , sen in på Ica och handla och en sväng på apoteket röda näsan. Sen hem fick i mig en kopp kaffe. Men inte en dator som funkade att blogga på i huset därav den sena bloggningen nu ;)

Sen på och hämte Bille :) på dagis.

Middag vart Crilles favvo: Lövbiff och ris.

Nu är det softning framför tv:n kanske Let´s dance??? :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 27 mars 2009 05:48

Och jag får gå hem och zzoova , det ska bli skönt

Tänk om alla kunde tycka att det är lika skönt som jag tycker...... istället

för att springa hela hela natten och rycka i alla dörrar och hyttas när man försöker hjälpa. Försöker muta med fika och godis allt man kan komma på. :(


Ja som ni förstår så vart det inte så lugnt som jag önskat men det är ju ytterst sällan det :I

Men förhoppningsvis får min kollega som jobbar inatt det lugnare eftersom jag haft 2 vaken nätter med han :) Nån gång borde han ju sova ;)


När jag kommer hem idag får jag dyka direkt i säng för Crillan är ju hos sin pappa och Bille är ju på dagis redan då. Så det är bara jag hemma , skönt.

Idag ska jag stänga allt vad telefoner heter för igår vet jag inte hur många ggr det ringde :(


Ha en trevlig arbetsdag ni som jobbar och ni andra en skön ledig dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards