billes-mamma

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ulle - 22 mars 2009 22:39

Ja idag har det inte blitt mycket gjort.... sölat på soffan större delen av dan. Bille var en trött tjej nu ikväll , somnade som en liten sten ;)

Nu är det bara jag vaken som vanligt. Crille kom inte hem förrän vid halv 8 nu ikväll.

Imorgon ska jag nog ringa gyn och höra vad dom säger om min eländiga mage.

Nu är det slut på reklam , så en halvtimme till sen är det natt även för Fru Viklund :) före kl 12.


Sov gott på er...

Av Ulle - 22 mars 2009 14:51

Ja min mor lurade mig rejält ang det , för det är ju nästa helg :) men det gjorde inget för jag glömde bort det endå ;) Så långt minne har jag :D


Annars en vanlig Söndag med magen som fortfarande bråkas :(

Varit till ett par vänner på en liten visit. Bille har gått till sin mormor och morfar en stund nu så här är lugna gatan :)

Fusklunch lurade min man i mig :pizza :( aj aj Ulle tänk på bikini snart ;) då måste jag skärpa mig....


Nu ska jag ta fram snabeldraken in till min sons rum där är det skräpigt på golvet. Han brukar städa själv men nu var det längesen och skitigt ;) så då drar jag av en sväng. Han kommer hem nu på em.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards