billes-mamma

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Ulle - 18 mars 2009 23:47

det tycker jag är jättetråkigt!!!!

Ja börjar bli på G nu och nu ska jag gå och sova....neej inte sova nu??

Vet inte vad man ska hitta på åt ligan så det verkligen blir PARTY!!!

Men vilken dryck vi upptäckte: Fischerman´s shot ÅH! gud såååå gott ni måste bara prova.... livsfarligt!!!!

Ska blanda en egen så fort jag kan ;) Mums!

Och bjuda min älskling på det :)


Ja sov gott ni som kan dit hör inte jag!...

Av Ulle - 18 mars 2009 11:35

En sån syskonkärlek det var när dom var mindre ;)  Nu är den bara ibland :)

Av Ulle - 18 mars 2009 11:19

Nu har vi precis kommit in. Det var ljuvligt ute när man satt mot solväggen :) Har varit ute över 1.5 timme.

Billes feber är på nedgång snart obefintlig  :) det är ju bra.

Bille har klättrat i träd , åkt spark , åkt pulka i backen , skottat snö och lekt med vatten :) trivdes som fisken i vattnet.

Kaffe och saft avnjöts i solen :)

Men nu är det snart dax att äta lunch sen blir det nog en sväng till ute ;)

Kanske man kan få lite färg i ansiktet oxå ;) det vore inte helt fel.

Nu ska vi klura ut vad vi ska äta till lunch.

Ha en underbar dag

Av Ulle - 18 mars 2009 07:45

Åh idag var det lätt att kliva upp... solen sken och jag fick verkligen känslan av att nu snart är det vår , hoppas jag.

Nu kl 8.30 ska jag ska skjussa Crille , hans kusin och en klasskompis till slalombacken :)  Dom ska ha friluftsdag idag. Och det är ju super att det blev sånt här bra väder för dom enda nackdelen är att det blåser lite för mycket :) Men dom kommer ju kul att vara ute hela dan ;)


Själv är jag nog oxå tvungen att vara ute en stund idag med Billeboop så hon får lite friskluft :)

Kan ju sitta på altanen och sola det är ju inte helt fel :)

Ska kolla febern på henne och kolla om den försvunnit eller ff tjuras på :(

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa tidningen :)


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards