billes-mamma

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Ulle - 17 mars 2009 22:17

jag har haft :) gått runt och bara funnits till ;) eller i vägen kanske?

Min kära man var ju hemma med Bille idag så han har fått mycket gjort idag ;) slipat v-rums-taket och målat det , 1 gång kvar sen blir det väggar och golv. Kanske det blir klart nån gång :) Vi börjar bli less båda två att leva i denna byggröra :(

Hallen har han nu målat taket klart så där fattas lister och golv i stora delen :) det blir samtidigt som v-rumsgolvet. Blir nog samma golv i båda ;)

Han är flitig arbetsmyra min älskling.


Nu har alla gått och lagt sig bara jag och tv:n vaken :) en liten stund till i alla fall.

Suttit och kollat in resor. Bara stora dottern kollat ledihet så bokar jag.

1 vecka i Maj till Kreta flyg härifrån åh vad jag längtar nu..... Men det går nog fort bara 1.5 månad kvar till sol och bad för allihopa även min kära svärmor ska följa med. Det tycker jag ska bli jättekul. Hon behöver verkligen få komma iväg och vila och njuta det förtjänar hon. Hon är bäst!


Imorgon ska vi åka och bowla och käka med jobbet , det ska bli supertrevligt. Vi har alltid såå kul på våra utflykter :)

Så halv 5 ska jag vara redo att åla till fru H på lite förfest  :D Ska bli kul att prova kläder imorgon.... kanske jag kommer i vissa byxor nu utan att nästan spräcka sömmarna ;) men än är det måååånga kilon och centimetrar kvar på denna svullna kropp som ska bort.

Tänkte försöka tappa minst 6 kg innan resan så det är bara till att börja köra hårt med svullokroppen ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll och natt , så sov gott.

Av Ulle - 17 mars 2009 13:18

Nu är jag uppe och vaken :) fått nygjort kaffe av min älskade man som har varit hemma med Bille.

febern lite lägre än igår nu är vi nere på 37 .7 Men på henne är det full fart ändå ;)

inatt ska jag vara hemma. Tony ska jobba imorgon.

Snart kommer Crille hem från skolan oxå. 

Ute ser det ut som ett underbart väder men det blåser ganska mycket ser jag :(  men fördelen med det är att det tinar ännu bättre då :) mera mera bort med den eländiga snön ;)  Jag vill ha vår.


Ha de´

Av Ulle - 17 mars 2009 05:46

f.. jäv.. mage.  :(  Nu har jag haft ont hela natten , skit!

Vet ej om det är tarmarna som spökar eller nåt annat.

Natten har gått framåt men har inte gjort många knop ska jag erkänna.

Allt var lugnt och fridfullt tills kl var ca 04 då var första vaken :(  Tänk , undra varför dom inte sover när dom får ;)

Inatt blir jag ju hemma eftersom Bille är krasslig , ska ringa och väcka Tony när jag går hem. Han måste åka in på jobbet med firmabilen eftersom han har VAB idag.

Jag ska slänga mig i sängen när han kommer hem igen :)

Hoppas ni alla sovit gott :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards