billes-mamma

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ulle - 12 mars 2009 21:37

Nu har jag gjort undan allt som ska göras: Gått första rundan , laddat kaffepannan , hämtat in bröd , håller nu på att koka potatisen till och med , dom ska ju få stuvad potatis och isterband imorgon. Då måste jag ju koka den nu. ja jag har självklart skalat den :)


Inatt hoppas jag dom inte väcker varandra ;) om dom äntligen sover.

Tyvärr är en av männen uppe och stökar på just nu , men jag hoppas han går och lägger sig och sover han med ;)

Sen får vi se vad som händer , man vet aldrig.

Nu ska jag kolla in tv-tablån dricka en kopp med java , sen gå in till min arbetskamrat och surra lite. Och självklart ge Harry ett ben ;)

Men måste vänta tills potatisen är klar.


Sov gott allihopa.


Av Ulle - 12 mars 2009 14:14

Dansk/Svensk gårdshund

Av Ulle - 12 mars 2009 13:59

Nu är man nyduschad och fräsch , har redan varit ut på en härlig solskenspromenad :) Det var underbart ute.

Tänkte gå till mor och far och sola när jag vakna ,men kom på att det kan jag göra mot kvällningen ;) Det är bättre att gå ut och få lite sollljus och

friskluft när det är ljust ute.


Nu har jag precis fått min första kopp kaffe Mmm smakar ljuvligt.

Skulle ha skottat av altanen igen så man kan sitta där i solen och dricka kaffe , men det tar jag kanske imorgon :)

Nu ska jag ta och starta en tvättmaskin och försöka plocka ihop lite grann

innan jag ska hämta Bille på dagis.

Får inte glömma att rensa på stordotterns rum , hon kommer hit i helgen :)

och just nu ligger det en massa saker där inne som ska stuvas undan

någonstans ;)

Typ en stor Cittra, en antik sak som Tonys syster skulle ha efter deras

pappa. Men då är det nog dags att hon hämtar den. Annars säljer jag nog den ;) En massa otympliga saker vill jag inte ha :(


Nä nu ska det göras lite nytta :)

Tjingeling!!!

Av Ulle - 12 mars 2009 05:42

tycker jag. Tyvärr var en av dom osaliga uppe och sprang en del , och

jag önskar att dom kunde ge f.. i andras dörrar :(

Så till slut kl 04 hade han ju lyckats väckt den andre :( Så han har precis fått sig lite kaffe och smörgås och är nöjd ;)


Men snart får jag gå hem och knoppa , det ska bli skönt

En natt kvar sen är det helg!!! :D och jag är LEDIG Yes!!! Härligt


Ha en trevlig dag på jobbet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards