billes-mamma

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Ulle - 31 mars 2009 20:11

Ja då var den här kvällen gjord på jobbet. Men det är ju ett kort och skönt arbetspass ;) 16-20 inte så man sliter ihjäl sig om man säger så :D


Var på provtagning innan jag började. Allt såg bra ut och inga ärrbildningar fanns. Hon tyckte det var konstigt med problemen för det är inget som var fel eller så vad hon kunde se. Men tog ett nytt prov som ska analyseras nu då? :( Jaha 6-8 veckors väntan igen då frågade jag. Va?! säger hon har du fått vänta så länge förut? Men hon skulle försöka skynda på det ;) det vore ju snällt :)

Sen skulle hon personligen ringa i slutet på Maj och höra om problemen med magen kvarstår :( Så vi håller tummarna att det reder ut sig ;) skitmage!!


Nog om detta trista ämne....

Nu ska jag bara sitta och slappa framför tv:n med min älskade man innan han går och lägger sig ;) trötter :D

Sen ska jag mysa alldeles själv med mina tända ljus och tystnaden....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 31 mars 2009 09:24

Det vart dagis ändå för lillgumman , hostan gav med sig och hon var ju absolut inte ett dugg dålig i övrigt , mer 300% på damen ;)

Så nu var problemet löst för eftermiddagens provtagning det var ju skönt.

Ville gärna inte avboka när jag äntligen ska få göra det. Så det var ju super ;)

Nu ska jag ringa en arbetskamrat och fråga om hon bjuder på en kopp kaffe?

Herregud vad jag var social den här veckan då.... ;) igår var jag till en annan arbetskamrat och umgicks en stund =) mysigt värre ;)

Vem ska jag hälsa på imorgon då? ;) Måste klura på den...


Nu är det maskinbyte igen f.. vad tvätt det blir hela tiden ;) undra hur många maskiner man kör på 1 år??

Sen hinner jag nog ta fram snabeldraken ett varv innan jag beger mig ;)


Tjingeling!!!


Av Ulle - 31 mars 2009 07:31

Ja det vart inget dagis för lillgumman idag inte.... Har haft sån här vansinnigt hes skrovlig hosta så man känner hur det river nere i halsen när hon hostar :( hela natten. Men ingen feber har hon.

Ligger nu på soffan och kollar på Svampbob under filten :)


Nu ska jag dricka en kopp alldeles nygjort kaffe Mmm gott blir nog ett litet torrbröd till ;) kommer inte ihåg vad det heter ;)

Crille bör nog ta och kliva upp nu om han ska hinna med skjussen till skolan , idag var han riktigt seeeg =)


Själv ska jag ta mig en våning ner till tvättstugan och skifta maskiner :)

Idag är det en sväng till sjukhuset igen, nytt prov :(

Så jag måste försöka klura ut hur jag ska göra med Bille då???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards