billes-mamma

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ulle - 5 mars 2009 13:47

kanske vi ska ta och åka på Ica för ovanlighetens skull :D Ska köpa fisk till middag idag , då blir Tony glad och Bille :D

Vi har i alla fall varit ute och byggt snögubbe det var kanonsnö för

sånt idag , och underbart fast det hade varit ännu bättre om solen varit framme ;)


Nu har vi ätit lite sen lunch , jag syndade på kolhydraterna idag men bara lite. Jag åt ca 1dl vita bönor. +vitkålssallad med cremefraiche och massa kryddor.


Nu har Crillan och morfar åkt på bowling och gissa om den lilla damen vart sur när jag sa vart dom skulle :( -Jag vill också bowla!!! ylade hon.

Hon har ju varit med en gång när vi varit där och hon tyckte det var jättekul , fast kloten var lite väl tunga :) Ha ha

Har ringt och beställt tid att klippa Bille idag , hon fick tid på Onsdag.

Det tycker hon är kul , att gå till frisören :)


På med kläderna igen då :)

Tjingeling!!!


Av Ulle - 5 mars 2009 10:31

är Isabelle idag. Har sprungit på toa 4 ggr nu på morgonen. Lilla gumman och så hade hon ont i magen ett tag , nu är det bättre säger hon

Har precis fått en macka med ost , hon åt lite fil tidigare imorse.

Jag har försökt vila på soffan nu på morgonen ;) Men det var lite mycket spring av att nån ropa KLAAAR!!! flera ggr :)


Sen ska vi klä på oss och gå ut. Har en känsla av att det är väldigt blött ute idag :(   riktigt töväder.

Ska se till så Crille tar och vaknar snart också , han ska ju iväg sen med morfarn.

Nu ska jag ta lite mer kaffe och läsa tidningen :)

Ha de´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards