billes-mamma

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Ulle - 21 mars 2009 19:40

Ja fortfarande gör den lilla magen sig kännbar :( är lite less på den då om jag är ärlig.... Men vad f.. gör man när man inte vet vad det är?...


Annars händer inget särskilt snart ska vi släcka alla lampor... kl 20.30 tror jag det var. Min mor var nyss hit och lånade lite värmeljus så dom skulle se någonting :) Ja vem har inte ljus om inte ljusmästaren själv :D Redan brinner mina 20 ljus och fler lär det bli ;) 

Bille har krypit till kojs , hon var ju uppe tidigt imorse redan före kl 07 så hon sa själv :jag är trött jag vill gå och lägga mig :)

Hon väntar och väntar på att fkygplanet till Turkiet ska komma snart ;) lillgumman hon tror det stannar utanför dörren :D

Oj oj bara några veckor kvar då rå ;)  Vi får hoppas det går fort.


Nu ska jag kollapå Robinsson under filten med massor av ljus tända överallt.

Ha en trevlig kväll allihopa

Tjillevippen!!!

Av Ulle - 21 mars 2009 15:59

35-årig mage.

Mjuka och fina linjer inga tvättbräderutor

Inga översvallande valkar endast en mindre modell vi sittande ställning

Inga repor i lacken :)

Bärare av två små troll därav den lilla valken :)

Krånglar i motordelen ibland , fel ej hittat

Billig vid snabb affär.....


Ja vad tror ni är det nån som skulle bli spekulant???

till min jävla skitmage.

Nä har svårt att tro det jag också , men man kan ju prova.

För jag skulle hemskt gärna byta upp mig till en bättre modell ;)

Annars ganska nyvaken , blir hemma inatt. Orkar inte gå omkring som en fällkniv en natt till , fast egentligen borde jag ju börja bli van vid gångstilen. Inte så speciellt lovande gång för catwalken så det är ju tur man inte blev modell ;)  :D


Nu håller min kära man på att laga köttgryta med mycket gott , ser supersmarrigt ut Mmm mums.

Har i alla fall fått mig en kopp kaffe.... nä ni behöver inte tänka att jag ska låta bli kaffe för magens skull , för det har absolut ingenting med magkatarr att göra. Så mycket vet jag.


Nu ska jag ställa mig i duschen , lääänge.....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 21 mars 2009 06:12

Natten har varit lugn. Förutom min jävla mage som spökar igen, vete f.. vad det är för fel :(

Om det är tarmspöken eller andra spöken.

Hoppas jag kan sova sen i alla fall.

Annars känns livet underbart just nu. Huset börjar bli klart , utlandsresa bokad , en underbar man och världens bästa barn :) Kan det bli bättre???

Jooo en säck fylld med miljoner ;) det vore grejer det. Och att det blir vår nån gång ....


Ha en trevlig Lördag och sov gott

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards