billes-mamma

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Ulle - 6 mars 2009 22:45

en av den värre möbleraren är på G. Det smäller låter av allt möbelflyttande och sen skäller han på "nån" där inne , ett spöke kanske :D


Ja då var det avgjort en natt med full rulle och "griniga gamla gubbar" ,

ni vet filmen :D

Åh nu fick jag genast hemlängtan ännu värre!!! Vad gör man här en Fredagkväl???l när man kan sitta hemma och mysa med gubben.

Hoppas verkligen den andra inredaren behagar sova.... Zzzzz!


Tjingeling!!!

Av Ulle - 6 mars 2009 21:58

vara här! På jobbet alltså. Nu måste jag göra nåt radikalt med att jag inte vill jobba dessa skithelger!!! Blä!

Har suttit och kollat ams varje natt. Men vad f.. man kan ju inte få nåt annat jobb när man bara har 2 år i gymnasium , och skola näää inte på långa vägar. Absolut inget läshuvud på mig ;)

Kanske man ska gå ner i partiell barnledighet och ta bort en helg i alla fall???

Men då blir jag ju snål också blir för lite pengar :( suck!

Man sitter i klistret liksom..


Ja ja nu är jag ju här och gubben sitter hemma och tycker att det är skit att jag jobbar helger :(  Han har långtråkigt.

Men alla sysslor gjorda , ingen potatis inatt. Ris till kycklinggrytan imorgon :) Det är ju bra.  Strykning har jag inte kollat ännu.

Får se om det blir virr varr inatt? risken finns ju , har redan haft upp en av våra möblerare. Men den här gången hade han bara burit ut kuddarna från sängen :D

Nu ska jag dricka lite kaffe och se vem som åker ut ur Let´s dance.


Ha en skön natt alla ni därute.

Av Ulle - 6 mars 2009 14:12

Det vart en himla rush bara Crille kom ur sängen ;)

Vi for först på sportaffären och inhandlade nya täckbyxor åt Crille , gjorde ett riktigt fynd : Dom kostade bara 199:- och var jättefina. Sen ner och hämta ut ett paket med kläder på spelbutiken som det mesta var till honom:) , när vi skulle åka mot stan hade han glömt mobilen hemma så det var bara till att styra kosan hemåt och hämta den, sen styra mot stan.


När vi lämnat av honom for jag och Bille på Mc Donalds för lite lunch ;) mm det var sååå gott. Sen hem och då stannade vi ute och lekte lite i snön.

Nu när vi kom in så ser ju jag att vi skulle bahöva städa lite , för nu är det mycket grejer framme igen :( Men  det är ju så tröstlöst när det inte syns :(

Dammsuga kan jag ju ge mig på i alla fall ;)


Middag idag tar vi senare...


Tjing!!

Av Ulle - 6 mars 2009 09:24

Idag vaknade Bille kl 08, pust jag var trött som vanligt ;) Idag la jag mig på soffan och slumra en timme när bille kolla tv. Vill gärna sova lite längre när jag ska jobba natt. ;)

Ändå gick jag och la mig före 12 igårkväll :( inte blir jag nå piggare inte.

Det vart en prommis med grannen igår em , det är bra att hon jagar ut mig :)  Det är ju jätteskönt efteråt :)


Nu sitter jag och väntar på lite nygjort kaffe :) Bille äter en advokado och kollar bollibompa.

Idag ska jag och Crille åka på sportaffären och se om det finns några täckbyxor till honom , nu har jag lagat dom han har i rumpan 3 ggr nu köper vi nya istället ;)

Sen ska jag skjussa honom in till stan till en kompis. Så hämtar hans pappa honom där idag. Det blir nära för honom då.  Det vart nog  pimpling för dom i helgen för Crille har plockat ihop grejer ute i hallen och där står fiskeväskan hans. Åh vad roligt , att pimpla menar jag det tråkiga den här helgen är att det ska ju inte vara nån sol.


Nu ska jag hämta kaffe och läsa tidningen.

Tjingeling!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards