billes-mamma

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ulle - 14 mars 2009 15:25

Idag sov jag till kl 11.00 lilla Crille väckte mig då :)

Igårkväll hade vi främmande av en arbetskompis till mig och hennes kompis.

Hon är lite galen den kvinnan ;) Mina barn diggar henne hårt efter en natt med sopsäcksåkning ifjol :)

Så nu gjordes det en repris men vid lite tidigare klockslag. Åh vad kul det var :) Och den här gången fick hon så lov att låna täckbyxor så hon inte blev så blöt som hon vart sist , men den gången berodde det nog lite på att hon satt utanför säcken med rumpan :D


Tony är och jobbar idag , ska sen på O´learys och käka och kolla på hockey.

Har inte en aning när han tänker komma hem.

Vi har i alla fall varit på Ica och inhandlat middag : Det blir tacos för mig , Crille och Angelica Mm mums. Kanske Cia skulle dyka in här och käka också.

Sen ska vi kanske titta på senaste Fredag den 13:e :O


Bille kommer hem ikväll , hon hade sån fruktansvärd hosta så stackars farmor hade inte fått en blund inatt :(

Behöver nog få sova inatt då ?

Annars inget kul på schemat för tillfället :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards