billes-mamma

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Ulle - 13 mars 2009 15:39

ja nu har jag varit på mötet , ett otroligt givande möte måste jag säga.

Varför har vi aldrig haft nattmöten förut??? Det är ju superbra att uppdatera vad som görs på natten och med vem. Om inte för oss men för våra vikarier som jobbar när vi är lediga. :)

Nu har jag dammsugit överallt och även Angelicas rum fick en omgång :)

Hon har inte varit här på 7 veckor tror jag det är , hon har ju skaffat sig pojkvän med egen lägenhet så ni kan ju förstå vart hon spenderar sin tid ;)

Lillgumman har gått och blivit stor :)


Nu ska jag snart börja med fläskfilén så att jag får sova nån gång ;)

och sola så klart :)

Kanske familjen ramlar in snart :O hoppas kan jag ju göra.


Ha de´

Av Ulle - 13 mars 2009 13:02

kommer det att bli känner jag nu :(

Först och främst kom jag inte i säng förrän klockan 9 imorse. Hjälpte svärmor att packa och plocka ihop innan dom skulle bege sig :)

Hon tyckte att Bille lät bättre när dom klivit upp , så jag hoppas verkligen att hon inte blir dålig ikväll där uppe. Men oftast är det bara en natt som brukar vara besvärlig... Vi håller tummarna :)


Ja i alla fulla fall ringde klockan kl 12 gäääsp. Ilade iväg på Ica för inhandling ,tror ni inte jag glömde potatis... f.. det får Tony ta på vägen hem ;)

nu är jag hemma en snabbis , snart ska jag ju upp på jobbet på möte kl 13.30

När det är klart ska jag hem och städa här hemma innan dom andra kommer hem ;) pust det lät nästan svettigt det där :D

Sen är det middagsdax: Fläskfilé önskade Angelica med hemmagjorda klyftpotatisar , så då vart det så  men sen:::::: då ska jag gå hem till mor och far och lägga mig i solariet 1 timme eller 2 :) Zzzzoovva ska jag göra då.

Annars sover jag kl 18 är jag rädd och det är ju inte kul :(

Nä klockan går dax för nästa...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 13 mars 2009 07:33

Ja då var jag hemma nu då. Åh tänk att idag är det FREDAG härligt värre.

Natten vart lugn till slut.... men det var yrning på hög nivå ett tag där :)

bla så var den här "båten" vi åker med , egentligen så är det nog en träsko :D ja vad säger man ibland blir det mycket tokigt :) träskuta var nog meningen tror jag ;)


Men sen sov dom lugnt trots fullmåne :O det är ju helt otrooligt. För det brukar ju märkas när det är det :)

Ska på jobbet på ett möte klockan 13.30 Så det blir ingen långsovning.


Nu imorse ringde Tony och sa att Bille har krupphosta , nähä vad ovanligt hon ska ju åka med farmor till gammelmomma idag. Men vi får väl se hur det blir med det ;)

Crille , Bille och farmor har sovit nere i källaren inatt.

Om det inte blir nån resa får väl Tony komma hem så farmor kan åka i alla fall:)


Ha en trevlig dag på era arbeten och även ni som är lediga....

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards