billes-mamma

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

en dag närmare ledig helg

Av Ulle - 19 maj 2011 21:30

är vi nu ....

Idag har jag haft en normal dagtur 07-16 men jag hade sk köksturen som innebär att man är i köket från 08.30 och fixar med allt som ska fixas. Frukost , lunch , fika , middag och på och undandukning , så dagen rinner på kan jag lova.


Vilket underbart väder det vart nu på em. varmt och gosigt.

Nu på kvällningen har jag satt upp väv i lekstugan , första gången i mitt liv som jag satt väv , och det gick över förväntan måste jag säga. Sen ska det målas och det gillar ju jag , turkos blir väggarna och taket blir vitt. Kommer bli läckert!

Bille har lekt med grannpojken och hoppat studsmatta.


Bille sover hos mormor och morfar inatt , dax för introduktion på förskoleklassen imorgon. Då ska dom få träffa sina faddrar. Mellan 9-11 ska dom vara där.

Jag skjussar dit henne och mormor hämtar OM jag får lämna henne vill säga.

Sen en sväng på dagis efter det , för både jag och Tony jobbar till 16 imorgon.

Men hon slipper ju kliva upp kl 06 lillsnöret , det är ju superbra det.

Nu en slapp hemmakväll framför dumburken och tidig natt tror jag   


må gott alla


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards