billes-mamma

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Ulle - 4 maj 2011 19:03

Sov inte lika länge idag alls , klockan 12.30 ringde klockan så då vart det en dusch och kaffe.

En sväng på ICA för lite handling och sen vart det som vanligt tid för att hämta bille på dagis. Och crille kom hem från skolan.

Hem och invänta mannen i huset för att sen bjuda familjen på våfflor med grädde och blåbärssylt Mmm gott.


Tvätta lite för att passa på att hänga ut lite tvätt när solen lyser. En sväng på återvinningsstationen med glas och kartonger.

Lastar släpvagnen med skräp gör vi oxå. Mannen slipar på båten en sväng.


Nu en nyduschad dotter som luktar ljuvligt som snart ska nattas.

Och en helt galen undulat som blivit väldigt kär i mig nu tydligen , antagligast för att jag skulle kunna skänka honom till nån som vill ha honom. Han tuggar ju sönder mina orkideér i fönstren. Och stänger jag buren så blir han galen.

SÅ helt plötsligt nu på em sitter jag vid datorn och pippin sätter sig på min axel och sitter där vart jag än går.

Lyfter jag bort honom så kommer han farande så fort han får syn på mig. Knäppgök skulle jag vilja säga....


Nä en slapp ledig kväll ser jag fram emot


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards