billes-mamma

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ulle - 11 maj 2011 23:40

Idag tog jag mig en slappardag faktiskt. Solen lyst men ingen värme.

Jo morgonen började ju med att jag försov mig med att väcka sonen   inte bra.

Men han kom bara en kvart försent så det var nog inte hela världen.

Sen skjussade jag lilltrollet på dagis för att sen bara vara för mig själv.

Dricka kaffe , läsa tidningen  MEN jag glömde bort att äta frukost , så när klockan närmade sig 12 var jag riktigt hungrig.

Gjorde även lunch till mannen som var i krokarna och jobbade.


Sen for jag till en jättego´vän och drack lite kaffe och surrade på ute i solen på deras altan , då var det faktiskt riktigt skönt ute.

Över på Ica för lite inköp av mjölk och dyl. sen förbi skolan och lämnade en slant till Crille som skulle cykla till stan , (idioter) är dom ju dom underbara liven cykla nästan 2 mil t.u.r och kompisen på en liten BMX cykel. Käkade på donken gjorde dom där sen cykla hem igen   Ja man kan ju inte anklaga dom för att vara lat i alla fall.


Sen har jag bara funnits till där hemma hela em och kvällen innan jag gick till jobbet där jag nu är.

Hoppas natten går fort för jag är sååå trött redan nu så det bådar ju inte gott.

Nä kaffe kaffe kaffe


Sov gott alla


Tjingeling!!!

Av Ulle - 11 maj 2011 23:26

Måste nog klura en stund ..... Ja en vanlig hederlig så klart


Den som älskat - kan ej glömma

Den som glömt - ej älskat har

Den som älskade och glömde - visste ej vad kärlek var.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards