billes-mamma

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Ulle - 5 maj 2011 13:30

Ja så gjorde jag det ändå .... jag skulle ju verkligen inte göra det. Men hipps vipps så var det gjort , sen hur resultatet blir återstår att se   Är det riktigt illa blir det lejning i alla fall   

Ni förstår vad jag mumlar om va...? Jo självklart fönsterputsning som jag helt enkelt är urusel på. Men dom var sååå vansinnigt skitiga så man såg knappt ut längre.


Ska göra maken riktigt lycklig idag och bjuda honom på korvgryta med rotsaker som jag vet att han längtar efter , ibland skämmer jag bort honom. Men det är han SÅ värd min älskling.

Spännande att se vad mina små älsklingar tycker om det , dom får väl gallra bort rotgrönsakerna dom kräsna pussgurkorna.


Just nu skiner solen och luften börjar bli varmare ute , ska nog hänga ut lite tvätt.

Sen blit det att ta en kopp kaffe och en cigg i solen på altanen innan det är dags att hämta trollet på dagis. Lite slappning är alltid skönt.


Ha de


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards