billes-mamma

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Ulle - 7 maj 2011 09:00

Idag blir det en härlig dag med mycket   Himmlen är alldeles blå och inte ett moln.

Hade en väldigt morgonpigg dotter idag .... redan klockan 06.25 tyckte hon vi skulle kliva upp   vilket inte jag tyckte var en speciellt rolig tid på en Lördag. Det vart barn-tv sen klev Tony upp för han skulle ju iväg och jobba en sväng.


Nu har jag oxå ätit lite frukost. Sen bär det iväg på simskola med Bille.

Efter det blir det till att köra ett lass med flyttkartonger åt svärmor.


Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.

Inatt är det i alla fall jobb som gäller.


Igår hade jag och bille en dag där vi hade sovmorgon först , sen en sväng ut till birsta och Rusta för inhandling av schampo och grejs.

Sen handling på Ica innan det var dags för Isabelle att sätta sig i frisörstolen.

Kapade av ända uppe vid axlarna denna gång , enligt hennes önskan.

Hon vart så fin så lilltrollet.

Sen en kväll med mys framför tv:n och så klart: Så ska det låta.


Nä tror jag tar lite påtår och går ut i solen på altanen.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards