billes-mamma

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Ulle - 12 maj 2011 15:41

En mörk kille , så liten och späd

ja till och med undernärd.

Det vackraste barn jag någonsin sett

Idag tonåring som tar ifrån mig allt vett

Tänk vilken skillnad åren gör

Morgonhumör som bara förstör

Den lilla har en speciell plats i mitt hjärta

Men just nu orsakar han mycket smärta.

Älskar honom mer än livet , det är ju så det är

Varför skulle tonårstiden bli så här.

Han är fortfarande en mörk vacker kille men inte längre så liten

Istället har han fått en mamma som i själen är sliten.

Men han blir ju oxå äldre och mer mogen

Och mammas famn är honom trogen.

  Älskar dig Crille  Mammas "lill"hjärta

Av Ulle - 12 maj 2011 15:04

Jag är så trött så trött.

Måste varje morgon vara lika outhärdlig , när ska det bli bättre. Efter 9 mån slit varje morgon ,min själ som skriker av frustration , ilska , sorg. En annan själ som bara blir arg och grinig.

Känner hur orken börjar att sina. Vill ju så väl men i alla lägen på morgonen blir allt så fel , så förbannat fel. Hur jag än gör.

Ångest , tårar och hjälplöshet sover man inte gott på kan jag lova.

Kroppen sliter så förbannat ont nu , både fysiskt och psykiskt.

Idag känner jag mig verkligen överkörd av ett tåg , kudden sitter kvar i ansiktet skulle behöva pausa mitt kaos ett tag. Hämta styrka och energi från nåt håll , men vart vet jag ej.


Längtar tills skolan är över. Få vila själen och kanske slippa känna ångest om vilken fantastiskt dålig mamma man är eller i alla fall känner så.

Till hösten tror jag att det får bli en annan lösning på problemet om jag ska orka vara männinska , mamma och fru.


Må gott alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards