billes-mamma

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Ulle - 9 maj 2011 20:13

Ja vad säger man ..... kan livet bli så mycket bättre...? Nääää jag tror inte det.

Sitter just nu på altanen med ett glas vitt i handen och känner , ja så har man gjort helg då.

Morgonen började som vanligt här hemma med att kommendera upp sonen ur sängen för att han skulle på körskolan och köra sista dubbellektionen. Tony stannade hemma lite längre så han kunde åka med honom in till stan. Sen skjussade jag Isabelle till dagis innan jag själv kröp ner under täcket för några timmars sovning.

Dagen som varit har varit helt underbar , mycket sol   och en massa värme vill jag lova. Hade ställt väckarn på 12 idag och vilken värme som slår emot mig när jag kliver ut genom altandörren   helt underbart.

Kokar mig lite kaffe och tar en uppiggande dusch sen ut på altanen och fikar frukost.

Lite kaffe hos mor och far innan det är dags att hämta trollet från dagis.

Hem och vänta in mannen innan det är dags för evk-möte på skolan.


Middagen stod klar på altanen när vi kom hem. Gott och underbart skönt att ännu en dag få sitta ute och äta middag.

Tony skruvade lite på altanen på kvällen , själv sitter jag som en primadonna på altanen med lite vin och bara njuter av livet   


Den fortsatta kvällen består av altanmys sen tv-mys innan sängen kallar men än är det ett tag tills dess   


Ha en underbar kväll


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 9 maj 2011 00:56

ja vad är det då , vad är jag rädd för? En svår fråga eller klurig  rättare sagt.

Som alla föräldrar antar jag , att det ska hända mina älskade barn nåt. Eller min älskade man , ja i och för sig hela min familj så klart.


Jo jag har blivit vansinnigt höjdrädd.... har svårt att klättra upp på en stege eller ställning. Någonting som kommit med åren.

Sen fick jag nog hjärnsläpp för jag kommer inte på något mer just.

Ja ja det får väl bli mitt svar då.   


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards