billes-mamma

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

1 gjord 3 kvar :)

Av Ulle - 27 januari 2009 07:28

Nu har man kommit hem efter ett skift , bara 3 kvar ;) Men det har varit en

lugn natt måste jag erkänna. Men man blir ju lite full i skratt även på natten när någon försöker klättra upp på toan för att gå och lägga sig :D

ja ja så kan det bli när någon är väldigt trött.... ;)


Jag tror att Bille och pappan mest pappan var trötta idag ;) jag ringde 06.20 då hade dom nyss klivit upp , han brukar ju lämna 06.30 om han är i tid :D

Men han kan ju bli lite sen på jobbet nån gång det gör nog inget  ;)


Nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli 8.00 så jag kan ringa till doktorn och beställa tid åt Bille eftersom det inte vart gjort igår.

Jag hoppas jag kan få en eftermiddags-tid eftersom jag jobbar flera nätter den här veckan :) annars får väl Tony åka med henne.


Försöker febrilt väcka min morgontrötta son som verkligen ;) har ett solskenshumör på morgonen :(   NOT!!!

Men det går framåt tror jag. Äter nog frukost just nu låter det som ;)

Ja nu är han på benen.


Ha en trevlig Tisdag och godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards