billes-mamma

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Ulle - 2 januari 2009 15:22

Ja nu är man vaken.... ja vaken och vaken i min egna bubbla.

Att det är Fredag idag? Jag är helt dagvild ;) Alla dessa helgdagar som varit.


Har i alla fall varit på ica trots att man ser ut som att kudden sitter

fast i ansiktet :)

Hade tänkt kliva upp kl 12 men det bahagade inte min hjärna.

Jag klev ju först upp kl 10,15 med bille och gjorde henne klar , så kom

momme och hämtade henne.

Sen tog det ett tag innan jag somnade om , var nog därför jag var lite trött.


Idag blir det kyckling och pasta till middag. Mmm det tycker jag är så gott.

Sen blir det tv kväll i soffan med nån snacks om man har tur :D

Nu ska jag dricka lite kaffe sen ta en dusch så kanske man vaknar till

liv.


Ha de´

Av Ulle - 2 januari 2009 06:06

Nu är det en ny dag. Natten gått bra förutom att dom sovit dåligt flera stycken. Jag har varit pigg hela natten.

Nu ska man snart få gå hem och sova en stund ialla fall tills lillskruttan

väcker mig: -Mamma! Nu är det morgon,kliv upp! 

Men jag får ju somna om sen när hon gått till momme.


Ska ta en kopp kaffe till innan mina arbetskamrater behaga komma till jobbet.


Till er säger jag godmorgon! själv säger jag godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards