billes-mamma

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Ulle - 25 januari 2009 13:29

fortfarande när jag behagar kliva upp :) kl är 11 och det är omöjligt för mig att ligga mer. Har sån jäkla ischiasvärk i benen :(  , måste röra på dom hela tiden.


Ja det har nog fallit ner 1-1,5 dm snö i alla fall ;)

Fikade lite frukost sen på med kläderna och ut och skotta.

Tony städade ihop ute i förrådet så han kunde bära ut fönstren som satt i v-rummet , dom ska upp till stugan på den nya entre´n som ska bli där :)

Sen in och försöka få nåt gjort inne också , om rörmockaren kunde behaga dyka upp så vi fick fortsätta med nya delen nån gång. Allt står ju still nu liksom. :(


Körslaget igår tyckte nog jag att Erik skulle åkt ut , tyckte dom hade sämre framträdande men det är ju bara mitt tycke och smak. Hannas tyckte jag var bäst. Men men det återstår ju finalen nu då :)


Idag blir det nånting med köttfärs till middag , vad har vi inte bestämt kanske ska prova fridas curryköttfärs? det lät ju gott det :)


ha en trevlig söndag på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards