billes-mamma

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Ulle - 23 januari 2009 16:03

Det vart inte mycket till städning idag inte , är sååå trött.

Men tvätt vart det för den sköter ju sig själv :)

Känner mig irriterad idag, kan bero på att mina älskade barn inte kan vara sams 5 sek på em , mycket pga av att bille är trött. Men om hon kunde låta bli sin bror då!!!!

Och han kunde låta bli att reta henne :I


Nu for Tony och handlade med båda barnen så nu vart det väldigt lugnt och skönt en stund ;)  Och jag säger: Yes! Jag slapp Fredagshandlingen för en gångs skull , det är inte ofta.


Vc ringde men jag måste ringa direkt till hennes läkare på Måndag morgon och beställa tid då. :(


Ikväll blir det att slappa framför tv:n.

Kanske en promenad skulle sitta bra??


Ha en trevlig Fredag kväll alla!

Av Ulle - 23 januari 2009 12:14

Nu har jag gjort ett arbetspass och på den här sidan dygnet ;)

Men det är lite trevligt att jobba nån gång så här också man får lite mer socialt om man säger så ;)

Men jag var trött som en gnu imorse när klockan ringde. Snoozade i nästan 50 min innan jag tog mig ur sängen :D

Nu är det 5 veckor till nästa dagpass.


Klockan 14 ska jag hämta bille på dagis då lär hon vara lagomt trött

och sur :(


Ringde till vårdcentralen nu och skulle beställa tid för Bille. Den värken hon har i kroppen kan inte vara normal. Imorse kunde hon nästan inte gå när hon klev ur sängen. Och så gnäller hon ju på att hon har ont i benen , armarna , fötterna det är så synd om henne när hon har ont :(

Så vårdcentralen skulle ringa upp på em.


Nu ska jag försöka vila en liten stund sen dammsuga och plocka ihop lite innför helgen. Och tvätta som vanligt ;)


Tjing!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards