billes-mamma

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Ulle - 13 januari 2009 17:12

är jag nu. Och lättad , allt som man funderat på kan man lägga åt sidan nu.

Antar att om 4 mån är det dags för nytt prov men då tänker jag aldrig vänta så länge på svaret som jag gjort dom sista gångerna.

Men det tar vi då , nu har alldeles för mycket energi gått åt till att tänka , klura och hela tiden OM.

Tänk vad skör man är som människa egentligen??


Dagens middag vart önskemål av crille: Pölsa ,potatis och rödbetor. Men det var ingen hit i billes smak. Inte Tonys favorit heller :D

Men nu är det ätit och gjort.


Ikväll ska jag ta mig ett glas vin och fira mitt provresultat.

Ha en trevlig kväll alla kända och okända läsare.

Tjing!!!


Av Ulle - 13 januari 2009 13:36

äntligen äntligen kom jag fram ,först av alla tror jag.

Och vet ni va?: Allt såg bra ut så då är jag alltså frisk!!! Det känns underbart att vara jag idag :)

Hon gav mig svaret den snälla sköterskan. Läkaren hade inte skrivit svaret än ens så hon tyckte jag hade rätt att få veta nu när jag väntat sååå länge.

Så nu är jag sååå glad.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 13 januari 2009 12:05

jag hade då. När jag äntligen kom fram efter 35 minuter var det slut på telefontiden:(

Dom kunde väl ha brutit min linje eller dyl. innan då.

Nu vart jag ännu mer irriterad.

Klockan 13 börjar nästa tid då ska jag vara först i kön...

Vi får väl se. :)

Av Ulle - 13 januari 2009 10:41

men inget brev så långt ögat når :I nu är jag syr som satan.

Sitter just nu i telefonkö igen... nu ska jag ha ett svar!!!

Men telefontiden hinner väl ta slut innan jag kommer fram är jag rädd.

Brukar ju ta 40 min :(

Om dom inte kan ge svar över telefon så får läkaren ringa upp mig.

Återkommer säkert innan dagens slut med mera ilska över detta väntande.

Ha de´gott folk

Av Ulle - 13 januari 2009 06:22

och jag sitter i soffan med datorrn i knät. På tv är det billes favvo-program: Dora. Idag är man pigg som sjutton. Gick nämligen och la mig kl 17.45 hade så jä... ont i magen. Men vid kl 23.30 vaknade jag och min kropp hade nog sovit klart så det var ett evigt snurrande. Tänkte att snurrar jag på så här då kliver jag upp vid 04-tiden men som tur va somnade jag om stundvis så 05.30 klev jag upp. Men nu har man legat så länge så ryggen är ju väck istället :)


Nu ska jag gå och starta en maskin med tvätt , det blir nog många maskiner idag tror jag.

Ska även riva ur sängen för renbäddning det är ju så skönt att lägga sig då ;)


Snart lär jag höra crilles väckarklocka ringa. Men där har vi en kille som är morgontrött och morgonsur :(

Nu har Tony farit på jobbet.

Tjingeling!


Av Ulle - 13 januari 2009 05:53

Och jag är uppe nu..... återkommer senare

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards