billes-mamma

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Ulle - 30 januari 2009 15:22

Nu väntar vi på rörmockaren som ska komma. Sen blir det till att packa bilen och styra kosan västerut med bille som ska till farmor. Och vi ska åka till stugan. Främmande kommer att dyka upp ikväll :) Det blir ju trevligt det.


Idag hade jag kunnat sova hela dagen men det var bara tvinga sig upp.

Bille skulle ju hämtas men morfar for och gjorde det.

Så nu ska jag slänga mig i duschen.


Ha en trevlig helg allihopa nu blir det ingen bloggning förrän på Söndag :(

hur ska det gå? , det har ju blivit ett beroende :D måsta nog köpa ett mobilt bredband ;)

Av Ulle - 30 januari 2009 07:26

Nu har jag kommit hem och satt mig i soffan. Ska krypa i säng när Crille vaknat till liv ;)   Han är lika glad och pigg som vanligt :(  NOT!!


Det ser ut som det blir att åka till stugan ändå ;)  , Tony är på jobbet.

Han kände sig piggare idag så vi får hoppas det håller i sig så han inte blir illamående igen och feber.


Nu är det dags att krypa till kojs några timmar :)


Godnatt på er...

Av Ulle - 30 januari 2009 05:51

Nu är det FREDAG! och nu går jag av mina skift i alla fall tills på Söndag :)

Då är det en enkel natt så det är ju grislugnt ;)

Ja 4 nätter det gick ju det också. Jag skulle hemskt gärna prova skiften som fabrikerna har 12 timmars i 4 dagar/nätter och sen ledig 6 det måste ju vara super det. Men jag tror inte jag får med mig så många arbetskamrater på det förslaget i alla fall inte tillräckligt :)

Natten vart lugn till slut vissa hade svårt att komma till ro.


Nu ska jag dricka lite mer kaffe , och sen plocka ur diskmaskinen.

Sen är det bara vänta på avlösning.


Undrar hur gubben mår där hemma han bad om en hink vid sängen igår innan jag gick på jobbet. Det låter ju obra det.... ingen magsjuka Tack!


Godmorgon på er då!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards