billes-mamma

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Ulle - 26 januari 2009 19:42

snart är det dags att gå på jobbet för min del.

Ni andra väntar på att gå till sängs.

Bille har somnat så gott i min säng. Hon brukar få sova där när jag jobbar natten. Det är lättare att väcka henne då säger Tony , då kan han ha radion på så hon kvicknar till självmant.

Hon har 4 tuffa dagar på dagis framför sig lillgumman


Imorgonbitti ska jag komma ihåg att ringa och beställa tid hos läkaren innan jag går och sover. Henne mage är ff krånglig.

Vill veta vad det är om det är nån sorts allergi eller överkänslighet av något slag. :(


Nä nu ska jag slappa en stund ;)

Av Ulle - 26 januari 2009 17:22

Nu har jag precis kommit in efter en skön promenad.

Middag idag vart ärtsoppa för oss och köttsoppa till barnen.

Datumet höll på att gå ut , sen är det gott ibland tycker jag.


Nu är Bille och Tony ute i snön ett tag och leker.

Hon ville följa med mig på promenad men då bllir det ingen riktig promenad  ;)


Nu ska jag slänga mig i duschen så man är klar tills det är dags att jobba.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 26 januari 2009 14:03

Nu har vi varit och uträttat ärenden och sopat fram en väldigt snöig bil :)

Sen var vi ute en stund innan det var dags för lunch. Det vart rester från igår.


Morfar har även varit hit och hälsat på en stund. Har äntligen kommit ihåg att ringa ica om mitt bonuskort som är väldigt försenat, har beställt ett nytt.

Tjejen skrattade till när hon läste bonuspoängen som skulle föras över från mitt tillfälliga 35 000 p  ;)  Oj Oj nu ser man hur mycket pengar man gör av med på mat  :D


Nu har bille ont i magen igen! Och springer på toa hela tiden , men hon har inte diarré så det är inte magsjuka.


Nu ska jag dricka lite kaffe och bygga puzzel med bille.

Av Ulle - 26 januari 2009 09:37

Inatt gjorde Bille en långsovning igen. Skulle bestämt gå och lägga sig jättetidigt redan vid halv 6 , men det fick hon inte så vid 18.20 gick hon och la sig och kolla på Pippi Långstrump. Såg inte så länge innan hon sov.

Zzzzz! Sen sov hon ända till 08.30 Man blir ju imponerad....

Men jag sov som en kratta , har så jäkla ont i ichiasen idag också. det bara strålar värst i högra benet :(


Idag har vi bilen så vi ska ta oss på Kvissle göra lite ärenden på banken, handla lite på ica sen får vi se om vi hälsar på nån när vi har chansen.


Den här veckan ska jag göra 4 nätter på raken men det brukar gå bra man är liksom inne i traden så det bara rullar på :)  Första natten inatt.


Snart ska vi klä på oss och gå ut och sopa fram bilen , skottat gården har min underbara son gjort när han väntade på skjuss imorse. han är för gullig när han vill ;)


Ha en bra dag!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards