billes-mamma

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Ulle - 15 januari 2009 18:15

Bille lite piggare efter alvedonen men det blir en till innan sängdax , febern börjar stiga igen nu. Så nu dalar hon också blir sååå trött :(  lillgumman.


Idag vart det Crilles favvomat lövbiff med ris och vitlökssmör.

Efter maten gjorde vi läxan som är till imorgon.


Nu Har Tony plastat i v-rummet för rivning av väggen till nya delen :)

Det kommer bli så bra och större också, härligt!


Jag ska jobba inatt också men sen är det helg :)

Blir till att färga håret i helgen ser jag skulle behöva klippa mig inom en snar framtid också , börjar bli för långt för att ha en kort frisyr om jag säger så.


Tjingeling!

Av Ulle - 15 januari 2009 15:17

är jag nu , eller nästan i alla fall.

Bille har lika hög feber idag om inte högre men det kan ju även bero på att pappan inte gett henne alvedon.

Nä hon vägra ju!? ;) men hallå det är faktiskt inget val det bara är så.

Så det var bara till att ge henne när mamman kom ur sängen.


Stugan i helgen är bara glömma nu känns det som , men man får ju se det från den ljusa sidan det blir ju bara bättre längre fram på våren :)


Nu ska jag gå igenom räkningshögen och bli lite ilsk. Jag hatar räkningar!!!!!


Ha de´

Av Ulle - 15 januari 2009 00:32

Ja då så , men hej vad klockan ramlar iväg. Den är ju redan halv 1 snart.

Det är bra tycker jag. Hemma ligger Bille med feber igen 39,2 när jag gick hit. Så hon fick en alvedon när hon la sig. Det är därför hon varit så grinig idag , lillgumman såg verkligen bedrövlig ut nu ikväll :(

Så det där med stugan i helgen är nog bara glömma, men det kanske vänder fort det vet man ju inte.

Ingen potatisskalning inatt heller :D härligt! Bara tvätt.

Nä nu ska jag göra nåt nyttigt.


Hoppas ni sover gott...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards