billes-mamma

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Ulle - 16 januari 2009 17:38

är jag nu efter en het dusch. lite smink  gör underverk med ansiktet man ser ju riktigt normal ut nu. Ingen kudde kvar där inte.... ;)

Men det vart ingen färgning av håret idag , jag skickade ju gubben att handla så då vart det ju ingen hårfärg ;)


Känns som jag kan gå över till grannen för lite tjej-umgänge , men det gör mig ont att lämna älsklingen min ensam :(

Kanske kan han ringa efter sällskap kanske :O ja det tycker jag.

Får väl se vad han säger om det?


Nu håller han på att göra middag: Fläskfilé , potatisklyftor och svampstuvning + en sallad  mmm ,det låter faktiskt inte så illa.

Bille far runt som en virvelvind febern har gått ner till 37.7 så nu är hon

ju fit for fight igen ;)


Ha en trevlig Fredagkväll alla vänner

Ps. Jag ska tänka på dig Eva min vän som ska jobba 3 nätter nu :( Ds.

Av Ulle - 16 januari 2009 15:21

i ca 1 timme nu. Men hade kunnat sova hela dan, det är ju så skönt.

Idag är det så kallt ute att pumpen inte går på värme längre. Tony har fått satt på elementen i alla rum istället. Men det skulle ju bli varmare imorgon då kommer nog pumpen igång igen.


Nu har Crille åkt till sin pappa.

Bille verkar vara piggare idag , betydligt svalare om hon ens har nån feber???


Jag vart bjuden på tjejfest hos grannen, men måste nog vakna riktigt innan jag bestämmer hur pigg jag är på det.  :)

Det är ju alltid trevligt med party men kvällen efter natt brukar inte vara nån HIT för party ;) om man säger så.


Vad det blir för middag idag överlåter jag åt min man

Ska nog ta mig in i duschen och se om man blir lite mer vaken av det ;)


Tjing!!!

Av Ulle - 16 januari 2009 04:55

det är jag det i egen hög person :)

Gillar att vara vaken på fel tid på dygnet men nån måste ju gilla det också.

Annars skulle ju alla fabriker , vårdenheter mm stanna. Och det skulle se ut det :)

Lämna ett boende för dementa obemannat på nätterna. Tänk er kaoset som dagpersonalen skulle möta vissa mornar :D

Nä vi är faktiskt välbehövda vi nattugglor också. Det är ju bra.


Nu är klockan 05.00 det betyder att det snart är kaffe och mackdax det är bra det för nu är min mage sugen på lite fika.

Och så är det ju äntligen Fredag , ledig helg!!! superskönt tycker jag.

Ska bara vara hemma och mysa med min man och sjuka dotter. Sonen ska ju åka till sin pappa :(

Men det är bra att han vill vara där också.

Tony ska nog dona i v-rummet antar jag.


Nä nu ska jag vika lite tvätt innan jag får göra fika.


Godmorgon och godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards