billes-mamma

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Ulle - 6 januari 2009 19:10

Av Ulle - 6 januari 2009 19:01

Middag idag vart wok till middag det var gott men min aptit var inte så stor måste jag erkänna.


Sen fick crillan sätta sig att göra matteläxan dom fått över lovet, ett ex antal sidor ganska många med andra ord. Men det är bara att skriva så pennan glöder.

Lilla bille satt vi datorn och spela , jag passade på att slappa på soffan emellanåt att jag fick hjälpa crille när han fastnat på nåt tal.

Nu är det snart dax för jobb igen :( pust det blir en seg natt inatt


Tjingeling!

Av Ulle - 6 januari 2009 15:42

En trött Ulle idag , fattar inte varför jag klev upp kl 14 när jag fått sova längre. Det var ju bara jag hemma. Crillan slalom idag igen och Tony och Bille har åkt till gammelmomma i Barsta. Dom är på väg hem nu.

Hoppas inte bille somnar i bilen för det är ju ridig morgon för henne imorgon , 6.00 hon ska ju på dagis.


Och sen börjar ju skolan imorgon också. Tillbaka till vardagen , men det känns faktiskt skönt efter alla helger. Men jag har ju jobbat både helg , röda dagar och varddagar så för mig är det egentligen ingen skillnad. 

Men jag får vara alldeles själv när jag vaknar efter nattjobb och det är skönt.


Idag tänker jag inte ens fundera på middagsmat , är absolut inge sugen.

Nu är det duschen som gäller så får vi se om jag blir lite piggare :)


Ha de´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards