billes-mamma

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Ulle - 7 januari 2009 16:57

Nu är middagen avklarad det vart en av familjens favvo: lasagne

Mmm det var så gott så.

Nu ska min älskade make snickra lite med bille som även vill vara med ,hon

leker med sågspån. Och det märks när hon kommer in för då är det sågspån överallt :D

Jag ska nog lägga mig på soffan efter att jag surfat runt lite.

En dusch skulle också vara skönt men jag spar det till senare så

kan jag krypa in i pyjamasen efter.


Ha de´

Av Ulle - 7 januari 2009 15:18

Det vart sovmorgon idag i alla fall, till 14,30 Men då somnade jag inte förrän efter 9-tiden.

Låg i sängen i telefonkö i ca 30-35 min till sjukhuset , precis när jag äntligen kom fram höll jag precis på att somna med luren på kudden.

Men inte fick jag veta provsvaret,  -doktorn har ditt provsvar så då är

det på gång var deras svar. Jaha det var alltså nåt HON måste säga eller vaddå?

Äh vad trött jag blir.

Nu har jag precis hämtat bille på dagis och hon är lagomt trött , skulle hemskt gärna sova om hon fick.


Tjing

Av Ulle - 7 januari 2009 05:22

Godmorgon alla pigga och glada!

Jag hoppas ni är utvilade allihopa för en första arbetsdag efter alla helgdagar kanske :) Hi hi

Själv har jag nedräkning för sänggående Zzzz sköönt.

Börjar bli lite pumpsig nu när det börjar att bli morgon. Men det är så

härligt när man promenerar hem och ser alla som är på väg till sina jobb ,

då njuter jag verkligen av nattjobbet...- ha ha jag får gå hem och sova jag

och där sitter ni i era bilar och gäspar och önskar säkert att ni fick

krypa ner igen :D

Idag ska jag inte alls säga att jag ska ta mig ur sängen i tid för då blir

det inte så. Jag får se när jag orkar.....


Snart ska jag få dricka mitt älskade morgonkaffe Mmmm det är ju så

gott på morgonen.


Ha en trevlig arbetsdag/hemmadag på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards