billes-mamma

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Ulle - 5 januari 2009 22:03

Ja nu har man satt ner rumpan. Är på mitt andra hem dvs. jobbet

Har donat undan allt tråkigt redan nu typ potatisskalningen , tvättstugan.

Ska ta och beställa lite varor som behövs sen. Men det tar vi på småtimmarna.

Nu har jag precis kokat mig en panna kaffe , jag hoppas det räcker

ett tag ;)

Glömde kortet till boxern hemma så det blir tråkig tv inatt :(


Ska ta en sväng in till min kollega sen och se hur det är med henne

kanske har hon Harry med sig (en hund) han är min rökkompis när hon jobbar :D


Imorgon är det 5 veckor sen jag var in på sjukhuset och inte har dom hört av sig än. Jag ger mig f.. på att det är nåt klater ännu :(

Kanske man ska ringa och höra.... Nä jag vill nog inte veta tror jag.


Kaffemuggen väntar....

sov gott alla som får!

Av Ulle - 5 januari 2009 17:00

Idag sov jag bort hela fm , tänkte jag skulle sova lite längre eftersom jag ska jobba inatt. Men länge blev väldigt länge :)

Ingen hemma mer än jag , Crille hade åkt till slalombacken och Tony och bille var ute. Så jag vaknade kl 13.00 oj! oj! Men nu blir jag pigg som en lärka inatt istället och det är ju bra.


När jag fått mitt "morgonkaffe" gjorde jag en ansats till att storstäda billes rum för där kom man knappt in längre, grejer överallt.

Men nu är det rent och fint. En stund i alla fall :)


Gubben har gjort ett ryck med att snickra i nya delen till v-rummet , men

jag tror inte han har sån stor entusiasm eller vad det heter :D

Men han vill ju bli klar nån gång också.


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards