billes-mamma

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Ulle - 1 januari 2009 22:11

jag då man på jobbet igen. Men enkel natt är helt ok. Det känns inte

så jobbigt att vara här. Ska nog ta mig i kragen och skala potatisen som väntar enträget.... :(

Imorgon ska Bille vara med mormor en stund när jag sover. Förhoppningsvis sover hon en stund imorgonbitti när jag lägger mig, så ringer jag mormor när Bille vaknat.


Det vart ingen stuga i helgen. Tar en helg längre fram , Crille ville ha en kompis med sig och nu fanns ingen ledig.

Så det blir en helt vanlig helg hemmavid , kanske jag kan lura gubben med

att jobba lite med vardagsrummet så vi får riva väggen snart :)

Städa bort julen :( det blir ju så tomt på en gång. Men det ska ju göras.


Ha en skön natt allihopa.

Av Ulle - 1 januari 2009 15:21

God fortsättning får man säga idag.

Sovmorgon även idag , men jag fick sova längst idag. Ända till 12 , det var bra för jag ska jobba natt inatt. Det blir en enkel natt eftersom jag hade semester natten som var.


Vi har funderingar på att åka till stugan imorgon...  Är ju mysigt att vara där även vintertid. Då kan man verkligen elda för värmens skull och det är ju mysigt.


Annars har det varit en väldigt lugn dag , varit ute en sväng men attans vad kallt det var om kinderna.

Gick till mormor och morfar och fikade och värmde oss en stund.


Nu ska vi snart äta idag blev det pommesfrites och korv.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards