billes-mamma

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Ulle - 27 januari 2009 21:02

nu för min del. Har nu kommit till jobbet och kollat av vad som kommer att göras inatt. Tvättstugan blir nog en kär vän inatt för det fanns gott om tvätt :(

Ingen potatisskalning , skönt!


Nu ikväll efter att jag vart och handlat tog jag mig en promenad , jag känner mig riktigt duktig måste jag erkänna :) och det känns faktiskt skönt efteråt.

Till veckan tänkte jag försöka ta mig till badhuset och simma nån dag , och även kliva upp på orbitreken igen , för det var jättelängesen jag stod på den.  Då lär man få hyfsad träningsvärk ;D

Men det är i stort behov av kroppsjustering för jag känner mig mer som en valross än en människa :(


Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa lite papper , sen se om det är nåt på dumburken inatt? :)


Sov gott alla mina vänner.

Av Ulle - 27 januari 2009 14:24

Syskonkärlek! men den var större förr :)

Av Ulle - 27 januari 2009 14:10

SötisBille framför spegelblank sjö i stugan.....

Av Ulle - 27 januari 2009 14:00

angående prommis. Tar den sen på em istället så kan jag dammsuga nu innan Bille ska hämtas :)

Dom åt nötter igårkväll har jag sett i soffan ;D däe lär det rassla på bra :D

Av Ulle - 27 januari 2009 13:34

men pigg är jag faktiskt , just nu i alla fall.

Har precis ätit lite fil och flingor och ska nu ta en kopp kaffe.


På Onsdag nästa vecka ska Bille till doktorn , men hon ville att vi skulle gå och väga och mäta henne innan dess. För hon ville även se hur viktkurvan på henne såg ut.  Men den ser nog bra ut hoppas jag. För hon växer och gror ju i raketfart.

Måste ta och kolla upp vägtider nu då det var ju länge sen man sprang på sånt  :D


Idag blir det någonting med korv till middag , får se vad som hittas på :)

Kl 15 ska bille hämtas ska nog försöka ta en promenad innan jag gör det

känns som jag har energi till det nu faktiskt. Först en kaffeslurk sen ut.


Tjingeling!!

Av Ulle - 27 januari 2009 07:28

Nu har man kommit hem efter ett skift , bara 3 kvar ;) Men det har varit en

lugn natt måste jag erkänna. Men man blir ju lite full i skratt även på natten när någon försöker klättra upp på toan för att gå och lägga sig :D

ja ja så kan det bli när någon är väldigt trött.... ;)


Jag tror att Bille och pappan mest pappan var trötta idag ;) jag ringde 06.20 då hade dom nyss klivit upp , han brukar ju lämna 06.30 om han är i tid :D

Men han kan ju bli lite sen på jobbet nån gång det gör nog inget  ;)


Nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli 8.00 så jag kan ringa till doktorn och beställa tid åt Bille eftersom det inte vart gjort igår.

Jag hoppas jag kan få en eftermiddags-tid eftersom jag jobbar flera nätter den här veckan :) annars får väl Tony åka med henne.


Försöker febrilt väcka min morgontrötta son som verkligen ;) har ett solskenshumör på morgonen :(   NOT!!!

Men det går framåt tror jag. Äter nog frukost just nu låter det som ;)

Ja nu är han på benen.


Ha en trevlig Tisdag och godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards