billes-mamma

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Ulle - 12 januari 2009 17:27

Nu ska jag gå och sova tror jag. Har haft ont i magen hela dan.

orosmage och kanske ägglossning????

Tjing

Av Ulle - 12 januari 2009 15:04

människa har precis tagit sig ur sängen.

Skulle hämta bille på dagis men tittade ut på skridskobanan på vägen,

och insåg att jag kommer aldrig komma fram....

Så jag ringde min snälla pappa som for och hämtade henne :)


Var och hämtade posten men inget brev från landstinget inte.

Va f.. sitter det i nu börjar jag bli smått/stort irriterad. Måste dom

ha 2 veckor på sig för att lämna besked på ett prov som dom hade förra veckan???

Nu har jag ont i magen.....  :(   antar att det är pga oro , all väntan.

Men jag orkar inte ringa och sitta 40 min i telefonkö , jag orkar bara inte det. It sucks! :(


Midaggen ska göras men jag har ingen ork till det.

Av Ulle - 12 januari 2009 06:14

Och snart får jag gå hem till min efterlängtade säng. Det ska bli så skönt så.

Har varit väldigt lugnt här inatt trots att det varit fullmåne , det brukar annars märkas på dom boende såna nätter. Dom brukar sova sämre.

Men den här natten har rullat på i snabb takt , sånt gillar vi som jobbar natt.


Pratade nyss med min älskade man , han var trött han och bille också.

Lillgumman mammas som måste kliva upp så här tidigt.

Hon lär somna ovaggad ikväll kan jag tro.


Nu ska jag sätta mig i soffan och invänta avlösarna ;) och dricka en till mugg med gott kaffe :)


Godmorgon på er alla trötta och pigga.

Själv säger jag godnatt!  :o

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards