billes-mamma

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Ulle - 19 januari 2009 12:07

vart det tack och lov. Vi fick sova till kl 10.30 det var behövligt kan jag säga.

Men man vaknade med illamående istället :( det är ju mindre kul.

Men har i alla fall tagit en dusch med hett vatten det var underbart.

Fått mig frukost och mitt heliga morgonkaffe. Bille och jag har målat med vattenfärger en stund.


Tonys feber tror jag gick ner när han tog alvedon , nu är det nog min tur :(

Nä nu är det soffläge som gäller...

Ha de´

Av Ulle - 19 januari 2009 07:57

Ja det undrar jag också?

Sista gången jag kollade på klockan inatt var hon 03.15 och ff vaken :(

det är ju obra det. Nä det gick inte att somna ,Bille låg med oss i sängen och hostade hela tiden. Riktig rethosta , försökte få henne att dricka vatten men ack så ilsk hon vart då ;)  Hostmedicin hade hon redan fått.


Tony gick och la sig på soffan han skulle ju jobba idag , men nu när jag vaknade av väckarklockan var han ff hemma. Feber då. Kul att ha honom hemma liggandes sjuk och päcklig :D , ja han får ligga i sovrummet och tryna. Soffan aj! aj! då blir jag så seeeg när han ligger där och sover hela dan.

Nu kommer snart morfar och hämtar Crille som ska till skolan , då ska jag försöka somna en stund igen. Min kropp behöver det.


Tjing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards