billes-mamma

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Ulle - 20 januari 2009 13:57

Ja lilla fröken tog en lång sovmorgon idag , ända till 10.00 så jag fick vara vaken alldeles själv. Gick aldrig och la mig med henne.

Satt på filmen Mamma Mia istället , gud vilken bra film det var.

Sen har vi byggt lego och slappat.

Efter lunchen gick vi ut och byggde en snögubbe det var ju perfekt snö idag för sånt.

Tog även en promenad runt kvarteret.

Idag jobbar jag kväll mellan 16-20 vilket långpass va?!  :D  Bille följer nog med dit så får Tony hämta henne där.


Nu ska jag ta och koka lite kaffe.


Tjingeling!

Av Ulle - 20 januari 2009 07:32

Här är vi vakna ja i alla fall jag , och nästan Crille han är ju så vansinnigt morgontrött. Kanske lik sin mamma :D

Fast Bille hon snusar och sover så gott. Och Tony har ju redan farit på jobbet.

Nu blir det nykokt kaffe och en macka med mycket grönsaker mmm det är gott det :)

Kanske kryper jag ner med Bille en stund till när crille åkt till skolan , om hon inte redan har vaknat då :)

Tjing!

Av Ulle - 20 januari 2009 00:08

ja jag vet det. Men är ju jättepigg just nu.

Kollar på CSI på 5:an det är ju kanoners tycker jag. Och efter det börjar Cold Case ett till av mina favvo program. Så nu vart det ju enkelt att räkna ut varför jag är en nattuggla ;)

Jag sover väldigt sällan mer än 5-6 timmar per dygn med udantag då jag somnar i soffan tidigt och går och lägger mig sen. Men efter 6 timmar är det headspinn på kudden för mig.



Imorgon är det bara jag och billeboop hemma. Då ska vi hitta på nåt kul hon och jag. Hoppas hon slipper ha feber imorgon.

Lite städning i renoveringsröran kanske jag även kan ådstakomma :)


Sov så gott alla mina läsare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards