billes-mamma

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Ulle - 28 januari 2009 21:44

sista natten. Nu är det 3 av 4 , fortfarande känns det väldigt lugnt inte alls jobbigt med så många på raken :)

Nattens uppgifter vart : lite tvätt att dona med. Ingen potatisskalning inatt heller YES!!! I like it!

Torka ur nåt skåp i köket kan det bli om dom är snälla och sover ;)


Det vart en promenad även ikväll. Åh vad duktig jag är!!! ;) Ha ha


Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla klart på Made in Sweden

Sov gott alla ni som får.

Av Ulle - 28 januari 2009 16:58

vart omelett alá Tony . Med grönsaker , skinka , jalapeno och chilikeso ,mmm det var riktigt gott.  Nu äe det snart prommisdax :)


Nu kom målaren och ska hjälpa oss slipa taket i hallen , han har ju som en sug på slipmaskinen så det inte blir sååå mycket damm ;) det är ju toppen det.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 28 januari 2009 14:00

Nu är jag uppe och vaken.

Har till och med hunnit med att duscha , så nu känner jag mig väldigt pigg och fräsch :)


Det enda jag har inplanerat idag är en promenad som jag ska gå på em/kvällen tänkte jag.

Nu ska jag bara göra det som alltid görs , starta en tvättmaskin och dricka en balja kaffe sen hämta en trött Bille på dagis.

Sen klura ut vad man ska äta till middag :( , nån som har ett bra förslag??


Kanske ska sätta mig vid telefonen och ringa runt : beställa klippptid åt mig , beställa klipptid åt Isabelle , ringa försäkringsbolaget och säga upp hemförsäkringen.

Vi betalar nämligen på 3 ställen det känns lite onödigt måste jag säga. Först har ju både jag och Tony genom facket och den kan man inte ta bort , sen har vi en som vi tog när vi köpte huset. Ingen tänkte på fackförsäkringen då , så vi får bygga på den lite så den blir större istället.


Ha en fortsatt bra dag på er alla.

Av Ulle - 28 januari 2009 05:55

2 kvar.  Men det är faktiskt lugnt. Är inte alls så motigt att veta att det är 2 kvar.

Förnatten var det nån vaken.... och hade tänkt bädda ner rullatorn i  sängen , vart vederbörande tänkte sova själv har jag inte en susning om :D

Men somnade till slut i sängen och rullatorn på golvet, som sig bör ;)


Nu ska jag dricka lite efterlängtat kaffe och äta en smörgås , och bara vänta på att klockan ska gå. Då är det min tur att krypa till kojs några timmar :)

Men det bästa av allt är nog min promenad hem , när jag möter alla som är på väg till sina jobb. Och dom gäspar och har sig i bilen :D Jag är inge skadeglad va ;)  Ha ha! Dagens höjdpunkt!!!!


Må gott allihopa och jobba lugnt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards