billes-mamma

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Ulle - 10 januari 2009 19:47

Ja nu är middagen avklarad supergott vart det. Alla nöjda och glada.

Snart ska jag åter gå till jobbet :(

Har ingen större lust eller ork men det är bara bita i det sura äpplet och promenera dit.

Gunnel får hålla mig vaken inatt känns det som just nu.

Ha en trevlig Lördagkväll.

Av Ulle - 10 januari 2009 14:40

Idag blev man väckt kl.12 av en gaphals , jag tror jag slår en knut på tungan på henne så blir hon ju tyst i alla fall. Jag kan inte förstå hur man kan vara såååå tjurig som hon är.

Nä måste börja ta i med hårdhandskarna... ;)

Nu får det f.. vara färdiggapat.


Var inte på det bästa solstråls humöret när man blir väckt så! ska jag erkänna , nä jag flög upp och rev i att nu är hon tyst!

Men tror ni det hjälpte? Nä!  jäkla tjurskalle!

Hon gick i alla fall ut med pappan pust, lugnt och skönt för en trött mamma.

Sen kom farmor hon och jag åkte på ica och handlade det sista till middagen som vi ska bjuda på. Det vart farmors kycklinggryta mm mums det brukar vara jättegod.

Tack och lov för hennes insats i köket idag , hon är super en riktig klippa.

Nu ska jag bara vara en stund.


Tjing!

Av Ulle - 10 januari 2009 04:51

Nu vill jag gå hem och sova för jag vart så akut trött nu.

Snart kan jag göra mackor och börja ladda kaffepannan....

yes äntligen!

Sen är det nedräkning mot sängen.

Zzzzz...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards