billes-mamma

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Ulle - 14 januari 2009 17:36

Bille och jag gick ut i snöyran , men vi såg nog ut som bambi på hal is.

Lilla damen gjorde några praktvurpor :)  till slut fick hon ont i rumpan och ville gå in. Då kom Tony hem.

Jag la mig på soffan och en tupplur det var så skönt. När jag vaknade till liv hade bille somnat på soffan hon också.

Sen var det middag idag vart det pommes och korv.

Nu ska jag ta och åka på ica och handla lite mat.

Ha de´ 

Av Ulle - 14 januari 2009 11:59

Idag vart det vårrullar med grönsaker och soja mm det tycker jag är gott.

Har röjt undan lite , byggt lego med bille.

Funderar på om vi ska ta oss ut i halkan en stund?? :(

Det är ju tråkigt när det blir så här ute , inget roligt att göra. Men nu snöar det ju så förhoppningsvis blir det bättre underlag igen.

Crillan tycker nog att det är bra med snö. Den token ska till sin pappa i helgen och köra fyrhjuling. Själv funderar vi på om vi ska åka till stugan eller inte? Vi får väl se hur det blir.

Ha de´

Av Ulle - 14 januari 2009 08:47

för min del , för lillgumman vaknade strax efter 7.

Morfar var hit en sväng och drack kaffe efter han skjussat Crille på skolan.

Nu håller vi på att dega som bille säger  :)

Jag är lite seg idag känner jag :o gäsp , inte full fart än i alla fall.

Skulle gärna få lite energi så jag kan städa lite, det behövs ,så mycket leksaker överallt igen  :(

Nä nu ska vi dega vidare...

Tjingeling!

Av Ulle - 14 januari 2009 06:58

åh jag är såå trött idag. Lilla Bille snarkar fortfarande i sängen.

Hon är ledig idag också, det gillar hon. Hon är inget dagisbarn , hon är en hemmagurka. Hon påminner otroligt mycket om syrrans flickor.

Men Crille är uppe för ovanlighetens skull , den här tiden menar jag :)

Han brukar ju snooza in i det längsta.


Min älskade man hade kokat kaffe åt mig innan han for på jobbet ;)

han vet precis vad jag behöver tidigt på morgonen: Java :D

Och jag mår alldeles prima idag. :) en härlig dag .


Om lillgumman ff sover när crille åkt till skolan ska jag nog krypa ner jag också igen.

Det är ju jobb inatt.

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards