billes-mamma

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Ulle - 7 april 2009 23:35

Ja snart har det redan gått 3 timmar på arbetspasset :) bara 7 timmar kvar då.... nä det blir nog 4 för jag skulle ha lönesamtal klockan 7 innan jag får gå hem och sova.

Men nu har jag i alla fall gjort alla mina sysslor med tvätt och potatis och dyl , bara frukostbestyret kvar :)


Bille har nån konstig förkylning :O ena dan hängig andra dan full fart trots feber båda dagarna. Hmm mycket märkligt.

Tony ska vara hemma med henne imorgon oxå så blir hon kanske ännu piggare.

För på Torsdag hade det ju varit kul för henne om hon kunnat gå på dagis för då är det ju dax att flyga till blåkulla ;)

Idag var vi ut och plockade in lite ris som vi satt fjädrar och små lila och gula ägg i :)


Och jag måste ju berätta att idag tog jag mig i kragen och klev upp på crosstrainern , det har jag ju sagt sååå länge men inte kommit till skott.

Men nu ikväll gjorde jag det. Kollade på Dirty dancing medans jag trampade

Tog endast en kvart idag så jag inte lessnar så fort, men det vore bra om man kunde krympa mer rumpan X-antal storlekar ;) inför bikinidax i Turkiet :) Bara trampa på Ullebulle...


Nä nu ska jag beställa lite kläder åt den lilla gurkan för snart är hon klälös :(

Sov gott på er alla....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 7 april 2009 13:24

Vaknade faktiskt av mig själv idag.... men har drömt så hemskt mycket konstigt :( kanske därför jag vakna?? :O

Får ta en liten siesta ikväll efter maten kanske ;)

Men jag känner mig ganska pigg i alla fall just nu ;) har fått min första kopp kaffe... måste ta och koka lite mer för min man hade druckit upp allt :)

Han är ju hemma med Bille idag.... ff lite feber ca 38 grader :( men som vanligt alldeles för lik sin mor när hon var liten :) inte speciellt påverkad inte ens vid 40 grader..

Crille är oxå hemma idag ... han hade ont i huvudet imorse men det var väl latmasken som gjorde sig till känna :(


Nu ska jag faktiskt precis som vanligt gå till tvättstugan och starta en maskin och hänga upp en....

Sen får jag väl ta mig an diskmaskinen som min man tydligen undgått hela fm , men han har faktiskt gjort nåt: Torkat inne på toan , spacklat trappen så den kan målas nån gång.... :) Ja han är bara allergisk mot att plocka ur diskmaskinen ;)


Ja ha en underbar Tisdag gott folk :D



Av Ulle - 7 april 2009 05:41

Ny grå dag :( Jag vill ha sol!!! Men just nu gör det inget för jag ska ju ändå gå hem och sova snart ;)

Men det kanske spricker upp idag hoppas jag. :)

Natten har varit lugn dom har snarkat och sovit så gott.

Inatt hade jag glömt boxerkortet så det har varit till att titta på mindre bra program :(


Hoppas inte Bille blivit mer förkyld nu när jag kommer hem...

Ha en trevlig arbetsdag alla ni , jag ska sova gott


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards