billes-mamma

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Ulle - 19 april 2009 15:53

Bille vaknar vid 8 hon och jag myser framför tv:n och mumintrollet , mysigt med sådana mornar ;)

Sen kommer Tony upp vid 10 då blir det frukost och sen ut för då har solen kommit fram ;)

Vi stripar av nya bilförvärvet (vill ju inte ha en massa reklam på privatbil)

Ett himla petigt jobb måste jag erkänna , det känns i mina fingertoppar :(

Tony gav upp pillret och gjorde efterarbetet istället: Att få bort limmet det var heller ingen lätt historia :) Sen vart det även vaxning så nu vart det en helt ny bil... bara den kunde gå som den skulle vore det ju toppen ;)

Så nu tog han apambulansen som min son kallar den och for till en kompis som lovat hjälpa honom att klura ut problemet :) hoppas dom hittar det ;)

Jag och Bille åt lunch på altanen idag... härligt!


Min kära syster ringde på fm och undrade om jag hade lust att hjälpa henne byta till sommardäck idag , självklart! vad gör man inte för sin älskade syster ;) Så nu är även det fixat...

Var även i lekparken och lekte :)


Så nu är det bara det vanliga bekymmret kvar: middag vad ska man äta idag då???

Tål att tänkas på en stund. Kanske sonen vill äta här hemma om han inte äter med sin pappa vill säga :)

Han har ju varit hos honom i helgen igen :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards