billes-mamma

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Ulle - 25 april 2009 21:46

Jaha åter på "camping"..... Hur kul är det på en skala 1-10 att jobba en sån här natt , när alla grillar , myser och dricker gott??? typ -10 garanterat.

Och inte vann gubben på travet heller så man kunde sjukskriva sig ;) nä det var bara till att hoppa på cykeln och se glad ut och knega in degen istället ;) 

Hoppas att denna natten ska svischa fram så jag får försöka ta mig ur sängen lite tidigare än idag :) Hoppas att det blir lika underbart väder som idag.

Alla sysslor klara för kvällen.... nu väntar vi på att klockan går ;)


Det vart grillat även idag Mmm det är ju sååå gott , fast ett glas vin till vore ju pricken över i:t :)

Skjussade in killarna på polarLördag vid 19-tiden , det var 3 förväntansfulla grabbar.... Fösta gången dom är på denna tillställning , men säkert inte den sista ;) Hoppas dom får det trevligt :)


Nu ska jag ta en sväng till min kollega på en annan avdelning


Tjingeling!!!

Av Ulle - 25 april 2009 17:28

Vaknade inte förrän klockan 15 idag , snacka om sovmorgon för att vara jag ;)  men lite sur på mig själv vart jag allt när jag sovit så länge när det är sååå vackert väder ute. Men har hunnit sitta på altanen och njutit i alla fall :)

Har varit på kära Ica och handlat mat för grillning snart.


Tony hade jobbat hårt idag.... Burit bort alla brädor från altanen och plockat fram stora utemöbeln dit , men han hade en granne som hjälpte honom , Tack Thomas... :)

Sen har han städat iordning i förrådet så man kan gå där inne ;) och även hunnit med att kratta en del.

Han är duktig min älskade man <3


Sen ska jag skjussa in Crille på polarLördag med 2 kompisar , jaha nu börjas det med att skjussa och hämta på helgerna :)

Men det hör ju till åldern :D


Nu väntar grillen som ska tändas...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards