billes-mamma

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Ulle - 9 april 2009 20:26

Ja nu sitter jag här och är nu riktigt svarthårig :) hade inget annat för mig så varför inte slänga i lite färg.... jag hade det ju ändå hemma :) jag gillar ju sånt jag. Ja och min kära man är oxå borta och hjälper en kompis. Så då vart det ju trist för det oxå :( Hmmm undra vad dom dricker för gott mellan brädorna dom skruvar ;) ha det syns nog när han kommer hem :D


Men idag är jag riktigt uttråkad.... :( varit hemma hela dan med en son som nästan kryper på väggarna pga hyperaktiv. Ringde alla sina vänner men inte en enda hemma :( lillgubben mammas. Men nu ikväll fick han äntligen ett napp så nu har jag inte sett röken av honom på ett par timmar. Det är kul för honom... och för mina öron är det skönt så han slipper bråka så mycket med den "älskade" lillasystern :D


Bille har satt sig på våran säng och kollat på lite film. Hon och jag har byggt en sväng puzzel , hon har lekt med vatten, i badrummet som tur var. För ni kan ju tänka hur blött det blev där inne :D Sen har hon målat , ritat OCH SURRAT i ett :D skruttunge!!!


Nu ska jag kolla tv

Tjing!!!

Av Ulle - 9 april 2009 12:31

Ja nu är resan betald och klar... :) skönt!

Sängarna har blivit renbäddade och tvättmaskinen snurrar på som vanligt...

Städning står långt ner på min lista idag , för jag ska ju ändå jobba så då vart jag lite ego.... orka!!! Nä inte alls med att städa. :D


Kalas ska det ju bli på Lördag men det tar jag då ;)

Vi kör en enkel kalasvariant den här gången... ingen middag och sånt bestyr bara simpelt fika med tårta :) Sköönt


Nu ska jag fundera på om jag ska ta mig på affären och inhandla lite godis till påskäggen kanske?....


Ha de´


Av Ulle - 9 april 2009 09:47

Det vart verkligen det idag... hon sov ju ändå till klockan 09 det var ju bra gjort ;) Så nu har jag spökat ut henne till påskkärring ;) hon vart sååå söt.

Men tror ni inte att jag glömde att knäppa kort på henne f.. å. men men vad gör man. :(

Nu ska jag åka och sätta in resepengarna på Tonys konto eftersom det är han som ska betala idag ;)

Sen måste jag kolla upp paketet till Crille som ligger på bussgods , kanske jag kan skicka Tony på det oxå ;)


Nä jag bara måste åka och se om jag kan knäppa ett kort på lillgumman Tony väntade på ett kort :)

Sen banken


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards