billes-mamma

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Ulle - 26 april 2009 21:51

Ja nedräkningen är slut och man är på plats igen..... på camping som jag och en kollega brukar skämta om :)

Jag hoppas verkligen att Herr Tjatlund tänker sova längre än 03.30 som han gjorde inatt som var.... och sen jaga mig och fråga samma sak 6ggr / min fast han ändå vet svaret själv. Det är otrooligt påfresande på en den tiden när man är som tröttast..... Har absolut ingen lust med sällskap då :(


Har i alla fall skalat den jäkla potatisen :) det är skönt att det är gjort ,

laddat kaffepannan , plockat fram bröd , kollat tvättstugan  så nu kan jag ta det piano en stund.

En av möblerarna har jag nyss bäddat ner igen , han kom och bar på alla sängkläder i famnen ;) ja se där det kanske ska roteras inatt då :)


Ja sov gott då allihopa....

Av Ulle - 26 april 2009 18:51

Nu har middagen avnjutits på altanen i värmande solsken :) härligt.

Idag vart det en vanlig middag: spagetti Mmm det var sååå längesen JAG åt det ;) Men idag lyxade man till det ;)

Var och hämtade sonen förut , han var nöjd efter en heldag med tjejen :)

Nu väntar han på att en kompis ska komma , så just nu hoppar han studsmatta med lillasyster.


Själv sitter jag och räknar ner innan det är dax för sista natten innan JAG får göra helg.

Annars en väldigt lugn och slapp helg för min del här på hemmaplan ;)

Gubben har gått an hela helgen här hemma :) Det enda nyttiga jag har gjort idag var att putsa ett antal fönster :) det vart ju + i kanten då :D


Betalade räkningar förut , och för en gångs skull var det en bra månad..... och det är ju super för pengarna ska ju snart rulla i Turkiet... :D längtar sååå nu ;)


Nu ska jag gå och kolla på barnen så dom sköter sig ;)


Ha de´

Av Ulle - 26 april 2009 13:11

Det känns ljuvligt att jag tog mig ur sängen i tid idag... nu hinner jag oxå njuta av detta väder , det vore ju synd att sova bort ännu en fin dag :(


Nu har jag precis fått mig en kopp nygjort kaffe och en cigg , det bästa på morgonen :)

Nu ska vi åka till min kära syster och hennes sambo och kolla in deras nya hus. Jag har varit dit men inte Tony så han var nyfiken.


Crille har åkt till en tjej i Timrå idag ;) ja nu börjas det med sånt oxå :D

tjejer tjejer tjejer. Men det är kul det ;)

Får väl hämta honom på eftermiddagen....


Nä nu väntar altanen och solen :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards