billes-mamma

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ulle - 20 april 2009 20:17

Har varit ute större delen av dagen även idag , f.. man kanske blir brun nu ;) vore ju trevligt :)

Cyklat , varit i lekparken , gungat här hemma mm

Sen tog jag även bort stödhjulen på Billes cykel , gick över förväntan för henne fast jag fick ju hålla i. Hon var lite rädd att hon skulle tippa :) lillgumman...

Sen kom Crille hem då tog han och en kompis fram studsmattan och plockade ihop den ;) vart impad att killarna fixade det utan utbrott ;)

Då vart Bille lyrisk: Åh mamma titta vad brorsan gjort!!! Nu får jag hoppa studsmatta!!! Hon har tjatat om den hela vintern ;)

Så hon hoppa och hoppa och hoppa , sen slängde jag henne i badet.


Hon måste ha varit slut efter allt hoppande för hon tvärsomna på madrassen på golvet i v-rummet Zzzzz

Men det är bra det är ju tidig morgon imorgon 06.00 för henne.


Nä nu ska jag göra mig redo för att gå och jobba :(


Tjingeling!!!

Av Ulle - 20 april 2009 10:15

För allt jag skulle göra innan är gjort.... 2 maskiner tvättade , bäddat alla sängar , plockat iordning oredan på diskbänken ;) standard när maskinen är outplockad ;)

Oredan i v-rummet med alla leksaker tar vi reda på senare efter lunch kanske :) Då måste jag nog dammsuga i huset oxå ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 20 april 2009 10:12

Var ju tvungen att byta bort den guliga skrälla påskfärgen för nu blir det springgreen , och det passar väl ypperligt med en skrällig vårgrön färg nu när vi äntligen kommit fram till våren ;) Bara att invänta sommarfärgen:.... vad det nu är :)

Av Ulle - 20 april 2009 08:38

Ny vecka igen då.... fast en tråkig vecka denna gång , går nämligen mot jobbar helg den här veckan och det är ju beige det. Finns betydligt roligare saker att göra än att spendera en hel helg på jobbet :(


Solen skiner i alla fall även idag ;) det är underbart. Blir en dag utomhus idag igen då. Det gillar Bille , hon är en riktig utegurka...

Har startat en tvättmaskin efter helgens smutsiga utelek med bille , tur hon

har många utebyxor och fleccejackor :)


Crille var vaken när jag klev upp det är alltid lika trevligt!: att slippa väcka honom är en befrielse , han är ju sååå morgonsur. Så allt blir ju så mycket trevligare när han vaknar själv :)

Så nu har han cyklat till skolan :)


Själv väntas det en stor kopp kaffe och läsa lite tidning kanske :)

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards