billes-mamma

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ulle - 16 april 2009 13:30

den här tiden på dygnet..... :)

Sovit som en sten sen jag la mig , vaknade till vid 12 men tjurade på en till ;) för då började hostan åter igen.... jag tror jag blir galen :(

Det var bara till att kliva upp för nu är det kört att sova.


Har precis satt på en panna kaffe , dax för lite seeen frukost om man säger så :)

Crille är hemma idag , inga vänner anträffbara säger han :(

Imorgon är det Fredag då ska han till sin pappa igen men vi ska faktiskt ta och svänga in på polisen och knäppa hans pass innan. Så det blir gjort för nu rullar veckorna på..... rätt som det är ska vi åka ;)

Måste kolla upp det här med taxfree::: syrran och hennes dotter skulle köpa nån parfym. Jag å om jag hittar min favvo ;)


Ska köra igång en maskin med tvätt nu ,sen fika lite och klockan 15 är det dax att hämta Bille på dagis.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 16 april 2009 07:18

Hemma efter en seg natt på jobbet :(

men den var ju lugn som tur var , för jag hade nog inte haft energi för mycket stök inatt....

Men nu har jag tagit hostmedicin så snart är jag väl inne i dimman och drömmarnas värld.... tyvärr mardrömmar när jag tar hostmedicin :(

Men man får ju sova utan att hosta sönder lungorna ;)


Så godnatt säger jag nu.... :O Zzzzz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards