billes-mamma

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Ulle - 6 april 2009 19:13

Åh nu har jag faktiskt vilat på soffan i 1 timme sååå skönt och såå längesen jag tog mig i kragen och vilade en stund inför nattjobb. För man har verkligen tillbaka det  , betydligt piggare håller man sig :)

Bille låg och vilade med mig ett tag hon oxå..... men sen vart det målning på datorn.


Middag idag fick maken välja: Köttfärssås med svamp och annat gott+ wokad vitkål och bambuskott med grädde Mmm det vart gott.

Nu ska jag ta mig en het dusch så jag vaknar till liv riktigt , sen vänta innan det blir dax för mig att jobba.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 6 april 2009 15:02

Jaha då har jag hämtat hem en sjuk dotter från dagis :(  åter superförkyld och feber :( tror jag blir tokig....

Så Tony skulle vara hemma med henne imorgon så kan jag jobba inatt :)

Dom hade tänkt ringa till mig för dom tyckte hon var hängig och rödblommig , sen hade hon sagt att hon skulle gå hem och det brukar hon aldrig göra. Lillgumman...

Nu kommer snart Tony hem och då är det dags för middag , får se vad han tycker att vi ska äta ;)


Tvättmaskinen går på högvarv just nu med otrooligt leriga kläder efter 4-hjulsåkning av Crille :)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 6 april 2009 13:04

Ja en dag som alla andra.... lämna bille på dagis , handla ,tvätta , dammsugit ska även torka golven tror jag. :)

Har nyss haft en stunds sällskap av en kompis som kom förbi för att kolla in hur stort vi fått  ;) Drack lite kaffe och surra i 1.5 timme , trevligt med främmande som bara dyker upp :)


Nu är det dags för en sväng till tvättstugan , sen måste jag slänga ihop någonting att äta för nu kurrar magen ;)

Vad det blir återstår att se vad som finns i kylen.....


Ha de´

Av Ulle - 6 april 2009 08:15

Godmorgon allihopa! Ny grå dag men kanske tänker solen titta fram idag om vi har tur ;) Det får vi väl hoppas på .

Bille sover ännu men det är nog snart slut för nu snurrar hon på bra i sängen :) , men det gör inget eftersom hon ska på dagis nu kl 09.


Idag har jag en upppgift precis som alltid annars. när jag äntligen börjat hitta igen tvätstugan kommer sonen hem och har kört 4-hjuling :( ja ni kan ju tänka er hur hans kläder såg ut.... sen är det en massa tvätt från stugan oxå. ;) Så det är bara börja om i ekorrhjulet.


Annars har jag inga speciella planer för dagen :)

Hittar kanske på nåt om andan faller på...


Tjingeling!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards