billes-mamma

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Ulle - 15 april 2009 23:44

Ja idag var ingen rolig dag :(

Hosta, hosta, hosta sen feber, trött som en gnu,och ont i halsen.

Var till kära mor så hon fick ta ett halsprov och ett näsprov så det inte är nån dum bacill jag fått :(

Livet är på topp? Nä inte just nu.

Fick i alla fall sova 1 timme innan maten idag , det var behövligt. Min älskade man lagade middag idag <3


Nu är jag i alla fall på jobbet :( känns lite jobbigt måste jag erkänna...

men jag har faktiskt tagit hostmedicin så det går lite lättare att vara men tung i huvudet i stället. Men det får gå...

Alla sysslor gjorda.. skönt , nu ska jag zappa lite på tv:n och dricka lite te med honung.


Sov gott alla bloggare...


Av Ulle - 15 april 2009 08:46

Det ingen slumring på soffan ;) Bille vaknade klockan 07 då vart det Dora och varm mjölk för henne :)

Själv vart det kaffe och surfa runt.


Nu har hon varit stortjej i 4 dagar :) torr blöja varje morgon det är toppen så snart kan vi prova utan , det vore dax tycker jag hon fyller faktiskt 4 i sommmar :)

Men ska nog nypa hem ett skydd från jobbet ut i fall att det inte håller tätt ;) i sängen.


Idag ska jag inte tvätta en maskin finns ingen plats att hänga på det är knökfullt på sträcket.

Isabelle vill gå ut och cykla men om man tittar ut ser det inte speciellt lockande ut: grått grått grått och burrigt ser det ut att vara :)

Men det blir en cykeltur men jag väntar nog en stund :)

Först ska jag ta en varm skön dusch och värma mig lite.Undra om jag har feber? tycker det är så kallt brrr!

Men det struntar jag nog i för det är arbetsnatt inatt. Har inte råd att vara sjuk något mer före resan. Alla småpengar räknas nu ;)


Nä nu blir det en het dusch.... :)

Tjingeling!!!

Av Ulle - 15 april 2009 05:51

Ja vad är fel när jag är vaken den här tiden ;)...... Jo hostmedicinen var super effektiv inatt ända tills för ca 1 timme sen. Har varit stenhög känns det som ända tills nu. :) Så nu smög jag därifrån, tyckte att Tony och Bille ska få sova lite längre. I alla fall Bille , Tony ska ju upp och jobba så det är väl ingen katastrof.

Men han blir nog glad när han kommer upp och får nygjort kaffe innan han far för det hör ju inte till vanligheterna :D


Nu ska jag ta en kopp nygjort kaffe och läsa tidningen kanske jag kan slumra på soffan en stund sen ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards