billes-mamma

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Ulle - 21 april 2009 22:33

Så nu är jag alltså på jobbet igen :(

Ja vad har jag då gjort idag då???   Ha! ha! Ja det vart inte mycket nytta i alla fall.

Handlat , hämtat ut paket med lite kläder inför resan som komma skall.

Billes små söta klänningar var helt ok , men mina är jag inte riktigt överrens med :) Kan bero på kroppsformen kankse ;) Men man ser ju ut som man gör så det är bara gilla läget.... i alla fall tills jag blir miljonär :D kanske vem vet att man blir det ;) Då skulle jag nog kosta på mig en hel del ändringar ;)

Men det är nog bara drömma på....


Annars var det utelek för bille som gällde. Hoppa studsmatta står högst i kurs just nu.  Men idag var det inget bra väder för att sitta brevid och sola.

Trodde hon skulle somna jättetidigt idag , men hon gick över gränsen så hon vart övertrött istället :( Och vilket grinande innan hon kunde koppla av och komma till ro. Men till slut sov hon , men det var strax innan jag skulle gå och jobba... Så hon är nog en tröttgurka imorgonbitti :(


Jag hoppas på en lugn och snabb natt utan tjatande på morgontimmarna för då blir jag nog galen. Jag hade såååå ont i huvudet imorse när jag gick hem , och inte vart det bättre av någons maniska frågor :(

Så nu håller jag tummarna att han stannar i sin säng ;)


Sov gott alla ni dröm sött.... 

Av Ulle - 21 april 2009 14:10

är jag nu då.

Tagit en snabbdusch , dammsugat av här hemma nu ska jag ila över på Ica och hämta ut ett paket och handla lite till middagen :)

Sen är det dax att hämta Bille på dagis och efter det kommer nog Crille hem.

Vet inte om Tony kommer hem efter jobbet eller far direkt till "apambulansen" för fortsatt grejning med motorn så den gå som folk nån gång :) ha ha.

Nä måste sätta på en panna kaffe innan jag drar iväg , börjar få ont i mitt huvud :(

Hoppa studsmatta blir det sen med Bille :)


Ha de´

Av Ulle - 21 april 2009 07:12

så man får gå och lägga sig snart ;) det känns inte helt fel ska jag erkänna.

Helst inte efter 2 timmars frågande:

-får jag ringa till mamma?

-Nä hon är ju????

-död?

-ja! 

-till morfar då? (undra hur gammal han skulle ha varit???)

-men kan jag inte få ringa till mamma då???

-ARGH!!!! snälla tyst , är inte precis upplagd klockan 05 på sånt tjat....


Men nu är jag i alla fall hemma i lugnets sköna vrå :)

Till en underbar överraskning var min älskade son uppe och påklädd när jag kom hem idag :O lite förvånad blir jag då.... Men ack så härligt att slippa bli ovänner för en gångs skull ;)

Nu ska jag alldeles snart krypa ner och dra täcket över huvudet i några timmar :)

Ha en trevlig dag på er alla


Godnatt :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards