billes-mamma

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Ulle - 8 april 2009 22:16

Ja nu har jag varit på öppet hus på Crilles skola.... det var en jättebra idé av dom tycker jag :)

Mycket roligt att kolla på , både experiment och olika föreläsningar av eleverna själva. Och musikunderhållning till kaffet. Det var super :)


Nu är det bara tv-gluttning och lugna gatan innan det blir sängdax :)

Men imorgon får vi sova länge.... ända tills Bille vaknar. Sen ska hon på dagis och vara påskkärring ;) lillgumman.


Det vart inget pass idag , vi får ta det till veckan när Crillan är ledig :)

Så imorgon är det renbäddning av alla sängar nu till påsk :)

Och betala det sista av resan.... ;) Sen är det bara att börja packa...

Åh f.. vad jag längtar!!!


Tjingeling!!!!

Av Ulle - 8 april 2009 13:09

Nä då ingen fara.... har varit vaken i en halvtimme nu :)

Men jag har så jäkla ont i halsen :( fin basröst ska ni se....

Men va f.. jag har inte tid att bli sjuk nu..... Det ska ju vara kalas för Crille i helgen , han fyller 13 år på Lördag. Och sen ska jag jobba och tjäna lite pengar hade jag väl tänkt.


Tony vayr tvungen att göra nytt kaffe åt mig , det var nåt gammalt som stod i pannan usch! Fast egentligen skulle jag ha gjort lite honungsvatten till halsen kanske ;)


Har en fundering på om jag ska ta med mig Crille till polisstation och göra hans pass som inte vart i Fredags när vi andra gjorde det ;) Måstade ha pappans underskrift :) för det. Och nu är det fixat...

Han ska sena lektioner ikväll efter 18 så dom är lediga imorgon :)

Öppet hus på skolan är det oxå.

Nu ska jag njuta av mitt nygjorda kaffe. :D


Tjingeling!!!

Av Ulle - 8 april 2009 05:51

Tjohooo!


Nu är det morgon och mitt pass är snart slut....

Erat pass börjar snart som jobbar normal tid på dygnet.

Jobba lugnt....


Godnatt säger jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards